خبرهای داغ:
مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: امروز بسیج به عنوان بازوی توانمند انقلاب در عرصه‌های مختلف تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.
کد خبر: ۹۰۸۴۴۳۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

بسیج به عنوان بازوی توانمند انقلاب تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده استسرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با بیان اینکه امروز ایران کشوری پیشرفته در عرصه‌های مختلف علمی پزشکی و فضایی است و چشم‌اندازی روشن را پیشرو دارد، اظهار داشت: همچنین افق نگاهش برای ۵۰ سال آینده است که ایران آن روز جزء قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورها خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام گره‌هایی که در کشور وجود دارد به دست بسیج باز می‌شود، افزود: هفته مبارک بسیج یادآور مقطع طلایی و استثنایی در تاریخ ایران اسلامی است و یادآور دورانی که در آن انسان‌هایی با اخلاص، با گذشت، با روحیه جهاد و شهادت زیباترین تابلوهای رشادت را ترسیم کردند و در تاریخ بشر جاودانه شدند.

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه امروز بسیج به عنوان بازوی توانمند انقلاب در عرصه‌های مختلف تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است، ابراز داشت: هفته بسیج فرصت مغتنمی است برای مرور آن همه شکوه و بهانه‌ای است برای درک بهتر فرهنگ و تفکر بسیجی که برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی با اشاره به نقش بسیج در امنیت ملی خاطرنشان کرد: امروز امنیت ملی کشور ما در مقابل تمام تهدیدات دشمن همواره با حفظ روحیه شهادت طلبی و موقعیت ژئوپلیتیکی کشور داشتن همبستگی و وحدت ملی وجود تاریخ درخشان انقلاب و مشارکت مردمی در دفع دشمن محقق می‌شود.

سرهنگ مختاری با اشاره به رسالت اصلی بسیج گفت: رسالت بسیج از بدو تشکیل آن به فرمان امام راحل در تمام زمینه‌ها به ویژه در دشمن‌شناسی و ظلم‌ستیزی حراست از اسلام قرآن و نظام اسلامی حضور اثربخش در عرصه‌های سازندگی کشور مبارزه با بی‌عدالتی فراهم کردن زمینه‌های امیدواری و دلگرمی برای رهبر و ملت درخشید.

وی تاکید کرد: امروز بسیج در دفاع از انقلاب مثل دوران دفاع مقدس پرتلاش، استوار و با روحیه جهادی ایستاده نخبه‌پروری مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و تثبیت انقلاب اسلامی و دفاع از ولایت هدایت سیاسی مردم و خنثی کردن همه دشمنان با شایستگی نقش خود را ایفا می‌کند.

مختاری گفت: بسیجی کسی است که برای ارزش‌های اسلام اهمیت قائل می‌شود، معتقد به خداست، تلاش می‌کند که از رذائل اخلاقی دور باشد و روح او با معارف الهی ارضا می‌شود و خواسته او اعتلای کشور است؛ بنابراین بسیجی کسی است که به کشور دل می‌سوزاند و برای آبادی کشور تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: هفته بسیج تداعی کننده شجاعت، پیروی از ولی فقیه، حامی مستضعفین، حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و حضور در تمام میادین انقلاب اسلامی است بنابراین بسیج در آستانه جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی همچنان با شجاعت و قدرت تمام پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و بدون هیچ منتی به عنوان سرباز ولایت آماده برای حفظ ارزش‌های انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات