خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

پیروی از شهدا کشور ما را از هر نظر بیمه می‌کند

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اگر جوانان و بسیجیان ما شهدا را الگوی خود قرار دهند آن گاه کشور ما از هر نظر بیمه خواهد شد و هیچ تحریم و تهدیدی چه اقتصادی باشد چه فرهنگی اثری بر آن نخواهد گذاشت.
کد خبر: ۹۰۸۵۲۰۷
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

اگر جوانان و بسیجیان ما شهدا را الگوی خود قرار دهند کشور ما از هر نظر بیمه خواهد شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم یادواره شهدای پایگاه بسیج ایثار حوزه شهید «احمدی روشن» همدان در مسجد ذوالریاستین برگزار شد.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا شهدا را مایه عزت ایران و الگوی جوانان بسیجی برشمرد.

سردار مهدی فرجی گفت: کشور ما هر چه دارد از شهدا دارد و اگر دشمنان جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارند به دلیل جانفشانی‌ها و خون شهدا است.

وی گفت: اگر جوانان ما و بسیجیان ما شهدا را الگوی خود قرار دهند شهدایی که با دست خالی در مقابل ابرقدرت شرق و غرب که حامیان بلافصل رژیم بعث عراق بودند، ایستادند و آنها را سرشکسته و نا امید عقب راندند، آن گاه کشور ما از هر نظر بیمه خواهد شد و هیچ تحریم و تهدیدی چه اقتصادی باشد چه فرهنگی اثری بر آن نخواهد گذاشت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و در مقابل آن جانفشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدا مسئول هستیم و اگر کسی در نظام اسلامی کوتاهی کند به خصوص مسئولین نظام و نمایندگان مردم، فردای قیامت باید جوابگوی خون شهدا باشد و باید پاسخ دهد که چرا با اظهار ضعف و زانو زدن در مقابل دشمنان عزت و استقلال کشور را ضایع کردند و کشور را به عقب بردند؛ باید جوابگوی خون شهدای جنگ تحمیلی شهدای هسته ای و مدافعان حرم باشند.

وی ضمن سفارش جوانان بسیجی به خواندن وصیت‌نامه شهدا گفت: حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بر خواندن وصیت‌نامه‌های شهدا تأکید داشتند چراکه این وصیت‌نامه‌ها بسیار اثرگذار و راهگشا و دشمن‌شکن هستند و خواندن آنها انسان را راهنمایی می‌کند و به خدا می‌رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات