امام جمعه همدان:

جمهوری اسلامی ایران به جایی باج نداده و هر روز عزیزتر می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: دولت‌های عربی مدام به آمریکا باج داده و هرروز ذلیل‌تر می‌شوند، اما جمهوری اسلامی ایران به جایی باج نداده و هر روز عزیزتر می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۹۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

جمهوری اسلامی ایران به جایی باج نداده و هر روز عزیزتر می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: برخی افراد مغرضانه هر دروغی را در فضای مجازی منتشر کرده و به تشویش ذهن مردم می‌پردازند و از هر روشی حتی لباس روحانیت برای ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم استفاده می‌کنند.

وی بیان کرد: دشمن انقلاب، ناکام از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده و منافقان و افراد بیمار هم با او همراه شده و خود را بازیچه دست دشمنان کرده‌اند، اما بدانند که خداوند متعال وعده سختی برای مجازات آنها داده است.

امام جمعه همدان با تأکید بر لزوم هوشیاری مردم افزود: فضای مجازی از عوامل افزایش نرخ ارز و طلا بوده و مردم باید هوشیارتر بوده و فریب تبلیغات دشمن و جنگ روانی را نخورند زیرا انسان به راحتی تأثیر گفته‌های دیگران قرار می‌گیرد و نباید اجازه دهد که دشمنان بر ذهن او مسلط شوند.

محمدی، تخریب شخصیت‌های انقلابی را از دیگر اقدامات دشمن دانست و گفت: در نقطه مقابل، قصد دارد چهره‌های پلید را خوب جلوه دهد و نباید به راحتی تحت تأثیر حرف‌های مطرح‌شده در فضای مجازی و شبکه‌های بیگانه قرار گرفت.

وی مطرح کرد: دشمن تصور می‌کند که ایران از نظر تجهیزات نظامی قدرتمند نیست، اما به فضل خداوند و تلاش نیروهای مسلح، ایران دارای قدرت موشکی و نظامی بالایی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه عزت و ذلت واقعی به دست خداوند است، گفت: دولت آل سعود پس از ارتکاب جرائم بسیار در منطقه مانند کشتار مردم بی‌گناه یمن و کشتن «جمال خاشقجی»، خبرنگار منتقد سعودی به‌اندازه‌ای بی‌آبرو شده که وقتی ولی عهدش برای پاک کردن لکه ننگ قتل این روزنامه‌نگار به کشورهای عربی سفر می‌کند، او را تحویل نمی‌گیرند.

محمدی افزود: حمایت ترامپ از او هم فایده‌ای به حالش ندارد زیرا 80 درصد مردم آمریکا واقعیت را می‌دانند و این نشان‌دهنده ذلت آل سعود است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: دولت‌های عربی مدام به آمریکا باج داده و هرروز ذلیل‌تر می‌شوند، اما جمهوری اسلامی ایران به جایی باج نداده و هرروز عزیزتر می‌شود.

وی با اشاره به مطرح‌شدن موضوع ایجاد وزارتخانه میراث فرهنگی در کشور هم تأکید کرد: کشور پیش از هر چیز به وزارت امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارد زیرا در صورت اجرای کامل این فریضه در جامعه، بسیاری از مشکل برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات