خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی عنوان کرد

فضای مجازی عامل مهمی در افزایش طلاق در جامعه

کارشناس سیاسی گفت: فضای مجازی عامل مهمی در افزایش طلاق در جامعه است.
کد خبر: ۹۰۸۵۴۰۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

فضای مجازی عامل مهمی در افزایش طلاق در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت هفته بسیج نشست سیاسی خوهران بسیجی و اعضای شورای پایگاه با موضوع اقتصاد مقاومتی و فضای مجازی در پایگاه ریحانة النبی برگزار شد.

کارشناس سیاسی در این نشست با بیان اینکه بیش از ۴۵ درصد جرائم فضای مجازی را حوزه خانواده به خود اختصاص داده است، گفت: افراد برای ورود به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید دارای علم در خصوص این شبکه باشند.

زنگنه تصریح کرد: فضای مجازی عامل مهمی در افزایش طلاق در جامعه است.

وی در ادامه با بیان اینکه مشاوره نصیحت نیست بلکه تکنیکی است که خانواده باید به آن دقت کند، گفت: اگر  فاصله فیزیکی و احساسی بین پدر و مادر و فرزند زیاد شود آسیب‌های اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

این کارشناس سیاسی با اشاره به بحث ازدواج‌های مثلثی و سفید که محصول شبکه‌های ماهواره‌ای به‌خصوص آمریکای جنوبی است، گفت: دلیل رواج چنین ازدواج‌هایی در کشوری مثل ایران که شالوده اسلامی دارد این است که در این‌گونه ازدواج‌ها جرأت بی‌احترامی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه در ازدواج‌هایمان شاهد از بین رفتن احترام بین طرفین هستیم درصورتی‌که اگر احترام حفظ شود و بی‌حیایی در خلوت باشد، رابطه موفق خواهد بود، به آمار وجود بیش از ۷ هزار زن مطلقه در کشور اشاره و تأکید کرد: این آمار نتیجه ازدواج‌های ناآگاهانه و غیراصولی بوده است.

زنگنه به آمار ۹۰ درصدی جوانان درگیر فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ۴۸ میلیون نفر از جمعیت ۸۰ میلیونی کشور به هر نحوی درگیر فضای نرم‌افزاری است که سهم همدان به ازای هر ۵ نفر ۳ نفر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات