خبرهای داغ:
کارشناس مسائل اقتصادی:

وضعیت اقتصادی امروز ناشی از توجه بیش از حد به خارج از کشور است

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: نتیجه وضعیت اقتصادی امروز کشور ناشی از توجه بیش از حد به خارج از کشور و عدم استفاده از ظرفیت‌های داخلی است.
کد خبر: ۹۰۸۵۶۸۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

نتیجه وضعیت اقتصادی امروز ناشی از توجه بیش از حد به خارج از کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رحمان نادی در جلسه هدایت سیاسی در جمع پاسداران و سربازان سپاه ناحیه همدان به بررسی شرایط اقتصادی کشور پرداخت و اظهار داشت: نابسامانی‌های پیش آمده در وضعیت اقتصادی کشور حاصل بی تدبیری و آشفتگی در تیم اقتصادی دولت و عدم توجه به طرح تحول اقتصادی و تجارب گذشته است.

وی گفت: از زمان تصویب و ابلاغ اصل 44 قانون اساسی متأسفانه هر دولتی که سر کار آمده نتوانسته در زمینه خصوصی‌سازی موفقیت قابل ملاحظه‌ای کسب کند و اجرای این برنامه با مشکلاتی مواجه بوده است.

کارشناس مسائل اقتصادی ابراز داشت: در هر زمینه‌ای که ما با روحیه جهادی و بسیجی و انقلابی حرکت کرده‌ایم به پیشرفت‌ها و درخشش چشمگیری دست یافته‌ایم که از جمله آن می‌توان به زمینه‌های هست‌ای، موشکی، نانو، سلول‌های بنیادی، هوافضا و... اشاره کرد اما در زمینه اقتصادی به دلیل برخی خودمحوری‌ها و عدم توجه به قوانین و نظرات کارشناسان و سستی و سهل انگاری‌ها که نتیجه نفوذ تربیت‌شدگان غرب در دستگاه‌های اجرایی و سیاسی کشور که با نیت سست کردن بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است ضربه خورده‌ایم.

وی افزود: نتیجه وضعیت اقتصادی امروز کشور ناشی از توجه بیش از حد به خارج از کشور و عدم استفاده از ظرفیت‌های داخلی است که پس از چند سال با گره زدن همه مشکلات کشور به برجام در نهایت بعد از اینکه ایران به همه تعهداتش عمل کرد طرف غربی ابتدا از عمل به تعهدات طفره می‌رود و در نهایت با پشت پا زدن به برجام، ایران را در مقابل عمل انجام شده قرار می‌دهند.

نادی گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام، اروپایی که دولت به آنها مهلت چند هفته‌ای داده بود تا خروج آمریکا را جبران کنند پس از گذشت چند ماه هیچ عمل مثبتی انجام نمی‌دهند و فقط به گفتن الفاظی بدون اقدام سعی در نگه داشتن ایران در برجام می‌کنند، بدون اینکه هیچ نفعی به حال ما داشته باشد تا ما عمل کننده یک طرفه برجام باشیم که این نشان از هماهنگی اروپا با آمریکا برای فریب ایران دارد.

وی به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که توسط مقام معظم رهبری برای 50 سال آینده اشاره کرد و آن را طرحی اساسی و بسیار مهم برای آینده کشور برشمرد و گفت: پیشرفت آینده کشور منوط به اجرایی شدن این برنامه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات