خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی گفت: هجمه بزرگی علیه نظام اسلامی در جریان است و همگان باید متحد و یکدل به دولت کمک کنند و دولت نیز باید انگیزه و روحیه انقلابی خود را فعال کند تا هرچه سریع‌تر از این وضعیت عبور کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۱۷۹۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

هجمه بزرگی علیه نظام اسلامی در جریان است/مشکل اصلی اقتصاد مدیریتی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نادی در نشست سیاسی تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برهه‌ای از تاریخ اهل بیت(ع) و دوران امیرالمؤمنین(ع) بیان داشت: زمانی که مردم ولی جامعه خود را تنها گذاشتند به انحرافات و مصیبت‌هایی دچار شدند که لکه ننگ آن هیچ‌گاه از دامن تاریخ پاک نخواهد شد.

وی اظهار داشت: رهبر انقلاب به خوبی اوضاع و دردها و درمان‌ها را شناسایی و به مردم و مسئولان گوشزد می‌کنند اما در نهایت مسئولان و مردم هستند که باید با یاری رهبر خود، به پیشرفت جامعه و تشکیل تمدن اسلامی اقدام کنند.

این هادی سیاسی با تشریح وضعیت موجود اقتصادی کشور و ریشه‌های آن گفت: به طور قطع عامل اصلی معضلات امروز، مدیریتی است.

وی ادامه داد: افزایش بی‌سابقه نقدینگی و برداشت‌های بی‌ضابطه از خزانه، اقتصاد را با یک انفجار و بحران مالی و ارزی روبرو کرد و سیاست‌های غلط در مدیریت این اوضاع، به بحران اقتصادی دامن زد.

نادی فساد موجود در جامعه را از دیگر عوامل وضعیت نامناسب اقتصادی کشور دانست و گفت: قوه قضائیه اگر با فساد و مصادیق آن در هر جایگاه و مقامی قاطعانه و بدون ملاحظه برخورد کند کسی جرأت فساد و دزدی بیت المال را  نخواهد داشت.

وی تحریم‌ها و کارشکنی‌های بی‌سابقه نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی را از دیگر عوامل و ریشه‌های این مشکلات دانست و تأکید کرد: هدف دشمن از فشار بر مردم، ایجاد نارضایتی عمومی و دلزدگی مردم ازنظام و رهبری است و نیروهای انقلابی وظیفه دارند مردم را نسبت به این توطئه‌ها توجیه و روشنگری کنند.

این کارشناس سیاسی گفت: هجمه بزرگی علیه نظام اسلامی در جریان است و همگان باید متحد و یکدل به دولت کمک کنند و دولت نیز باید انگیزه و روحیه انقلابی خود را فعال کند تا هرچه سریع‌تر از این وضعیت عبور کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات