خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به معاهده fatf گفت: در این معاهده تراکنش‌های مالی باید تحت نظارت و اختیار غرب باشد؛ این موضوع جمهوری اسلامی را به کمک به جبهه مقاومت متهم خواهد کرد و همچنین گرای تحریم را به دشمن داده و وضعیت اقتصاد را بدتر خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۶۸۳۵۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷

fatf  گرای تحریم را به دشمن داده و اقتصاد را بدتر خواهد کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدمجتبی حسینی یمین در نشست سیاسی تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به روند تاریخی و کار معاهده اظهار داشت: اجرای fatf  از لحاظ قانونی مخالف بند 145 قانون اساسی و از لحاظ شرعی خلاف قاعده نفی سبیل است و توسط شورای نگهبان یا مجمع تشخیص مصلحت نظام رد خواهد شد.

وی گفت: در این معاهده تراکنش‌های مالی باید تحت نظارت و اختیار غرب باشد؛ این موضوع جمهوری اسلامی را به کمک به جبهه مقاومت متهم خواهد کرد و همچنین گرای تحریم را به دشمن داده و وضعیت اقتصاد را بدتر خواهد کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: طبق این معاهده در بند 2 حق شرطی که مجلس برای این لایحه مشخص کرده است، خلاف قانون معاهده و اهداف آن است و امکان تعریف بومی از تروریسم وجود ندارد.

وی افزود: حمایت از جبهه مقاومت برای جمهوری اسلامی هم منفعت دارد و هم ضرورت؛ چراکه امنیت جامعه امروز امنیت جهانی است و اگر در این جبهه‌ها حضور نیابیم باید هزینه بیشتری در داخل کشور بابت امنیت بپردازیم.

حسینی یمین بیان داشت: دشمن و جریان غرب‌زده داخل کشور به دنبال راه‌اندازی بازی دو سرباخت برای نظام است به صورتی که اگر نظام لایحه را رد کرد بگویند نظام و رهبری مانع بهبود وضعیت اقتصاد شدند و اگر هم لایحه اجرا شد به محور مقاومت و کشور ضربه بزنند.

وی همچنین در موضوع وضعیت اقتصادی کشور گفت: بخشی از مشکلات امروز ناشی از الگوی رفتاری نامناسب اقتصادی مردم است، مردم باید به اندازه نیاز روز خود خرید کرده و از احتکار و جوسازی در بازار جلوگیری کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: البته فوّاره در نهایت اوج خود پایین خواهد آمد و وضعیت اقتصاد بهبود خواهد یافت و نظام اسلامی با قدرت پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات