خبرهای داغ:
رئیس سازمان برنامه‌و‌بودجه استان همدان خبر داد
رئیس سازمان برنامه‌و‌بودجه استان همدان با اشاره به وضعیت واگذاری پروژه‌های استانی به بخش غیر دولتی است، گفت: در این راستا در 8 ماهه سال 97 تعداد 88 پروژه اقتصاد مقاومتی واگذار شده است.
کد خبر: ۹۰۸۷۲۱۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

واگذاری 88 پروژه اقتصاد مقاومتی به بخش خصوصیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید اسکندر صیدایی امروز در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: دستور کار نخست این جلسه ارائه خلاصه ای از وضعیت واگذاری پروژه‌های استانی به بخش غیر دولتی است که در این راستا در 8 ماهه سال 97 تعداد 88 پروژه واگذار شده است.

وی بیان کرد: به تفکیک دستگاه‌های اجرایی اداره کل بهزیستی 10 پروژه تکمیل شده، اداره کل منابع طبیعی 36پروژه، آموزش فنی و حرفه ای دو، علوم پزشکی دو، جهاد کشاورزی 9، آموزش و پرورش10، شرکت آب منطقه‌ای چهار و شرکت آبفای شهری 15 پروژه را به بخش خصوصی واگذار می‌کنند.

صیدایی با بیان اینکه در مجموع 88 پروژه به بخش خصوصی واگذار می‌شود، افزود: از این تعداد 39 پروژه تکمیل شده و 49 پروژه جدید است که تفکیک شهرستانی و موضوعی آن نیز تهیه شده است.

رئیس سازمان برنامه‌و‌بودجه استان همدان به تفکیک شهرستانی این بخش پرداخت و گفت: شهرستان همدان 26 درصد، ملایر و تویسرکان 18، اسدآباد 17، رزن و کبودراهنگ هر یک 5 پروژه و شهرستان بهار دو پروژه را به بخش خصوصی واگذار کرده‌اند.

صیدایی اظهار داشت: دستور کار بعدی ارائه گزارش در مورد سامانه یکپارچه نیپا و سپس در دستور بعد باید هر استان تعداد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را تعیین و در سامانه نیپا قرار دهد که تاکنون حدود 2 هزار پروژه در استان داریم که تعدادی از آنها به تعمیر و تجهیز اختصاص یافته و از استان اعتبار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: از این تعداد 800 پروژه می‌تواند به بخش خصوصی واگذار شود که این تعداد نیز در 3 رده اولویت‌بندی شده و 82 پروژه به عنوان پروژه اقتصاد مقاومتی در استان معرفی می‌شود.

رئیس سازمان برنامه‌و‌بودجه استان همدان بیان کرد: علاوه بر چهار کمیته این ستاد در 9 شهرستان استان به ریاست فرمانداران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات