خبرهای داغ:
شهردار نهاوند خبر داد

آماده باش مدیریت بحران شهرداری نهاوند

شهردار نهاوند از آماده باش مدیریت بحران شهرداری نهاوند در فصل بارندگی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۴۰۰۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲

آماده باش مدیریت بحران شهرداری نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، محمد حسین پور از آماده باش کامل نیروهای این شهرداری با توجه به بارندگی‌ها خبر داد و اظهار داشت: با توجه به پیش بینی بارندگی، مدیریت بحران شهرداری نهاوند نیز در این زمینه برای خدمت به شهروندان در آماده باش کامل هستند.

وی با اشاره به حضورنیروهای خدمات شهری در سطح شهر و به منظور مهار آبگرفتگی و کنترل آب‌های سطحی و جلوگیری از بروزهر گونه حادثه احتمالی گفت: برای اطمینان از کنترل این مشکلات احتمالی اقداماتی نظیر شناسایی نقاط آبگیر، استقرار نیروها به همراه تجهیزات، اولویت بندی معابر اصلی و فرعی، بررسی پیام های مربوط به آبگرفتگی معابر در سنوات گذشته و ... انجام شده است.

شهردار نهاوند ادامه داد: مدیریت شهری در نظر دارد در برنامه میان مدت خود، تمهیدات لازم را به منظور جمع آوری آب های سطحی شهر از طریق ایجاد همکاری و ارتباط حوزه های خدمات شهری، فنی و عمرانی و همچنین اداره آب و فاضلاب در نظر بگیرد و با ادامه و توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهری و جلوگیری از ورود فاضلاب به شبکه آب های سطحی از مشکلات مذکور بکاهد.

وی در پایان از شهروندان خواست تا با رعایت موارد زیست محیطی، نریختن زباله و ضایعات ساختمانی در جوی ها و معابر، شهرداری نهاوند را در جلوگیری از بروز خسارت به تاسیسات و معابر شهری، ایجاد ترافیک و آبگرفتگی یاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات