خبرهای داغ:
شهردار سابق اسدآباد:

طی دوره تصدی در پست شهردار از هیچ تلاشی برای خدمت دریغ نکردم

شهردار سابق اسدآباد گفت: در مدت حضورم در پست شهردار از هیچ تلاش و کوششی برای خدمت دریغ نکردم تا حدی که به علت حضور شبانه روزی در شهرستان هفته‌ای فقط یک بار در همدان حضور پیدا کرده و با خانواده خود دیدار می‌کردم.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۲۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

طی دوره تصدی در پست شهردار از هیچ تلاشی برای خدمت دریغ نکردمکاظم سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: قانون منع بکارگیری بازنشستگان شامل حال من شده و به همین خاطر روز شنبه استعفای خود را به استانداری تقدیم کرده‌ام.

وی در تشریح این موضوع گفت: در مدت حضورم در پست شهردار از هیچ تلاش و کوششی برای خدمت دریغ نکردم تا حدی که به علت حضور شبانه روزی در شهرستان هفته‌ای فقط یک بار در همدان حضور پیدا کرده و با خانواده خود دیدار می‌کردم.

شهردار سابق اسدآباد تحویل بدون حاشیه پست شهرداری به نفر بعد را اتفاق خوب این موضوع تلقی کرد و گفت: در مدت 10.5 ماه حضور در اسدآباد فقط یک روز مرخصی گرفتم و مابقی روزها در خدمت همشهریان بودم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در طی این مدت بدترین چیزی که مرا آزار می‌داد مراجعه جوانان بیکار برای کار بود که وقتی کاری از دست من برنمی‌آمد بسیارآشفته می‌شدم.

سعیدی اضافه کرد: هیچ ناراحتی برای از دست دادن این پست در من وجود ندارد چراکه از اول هم این پست به عنوان یک امانت در دست من بوده است.

وی ادامه داد: سن من 56 سال است و اگر می‌خواستم می‌توانستم با پیگیری از تهران به کار ادامه بدهم اما وقتی قانونی در سطح کشور تصویب می‌شود ما و همه نیروهای دیگر موظف به تمکین از آن هستیم.

شهردار سابق اسدآباد گفت: در مدت تصدی این پست به جز یک مورد اثبات نشده، هیچ موردی از اخذ پول زیرمیزی در بین پرسنل شهرداری به ما گزارش نشد.

شهردارسابق اسدآباد عنوان کرد: امیدوارم کسی که برای این پست انتخاب می‌شود از من بهتر باشد و روند روبه رشد شهرداری را تسریع کند.

سعیدی با اشاره به اقدامات انجام شده در طی دوره تصدی بیان کرد: به زودی و در قالب یک گزارش مکتوب اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم شریف اسدآباد خواهیم رساند.

لازم بذکراست عصر روز شنبه 27 آبان ماه «احمدعلی رضایی» از سوی شورای شهر اسدآباد به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار