خبرهای داغ:
در جمع بسیجیان خانمیرزا عنوان شد:

خاستگاه بسیج بطن مردم است

همزمان با سراسر استان چهارمحال و بختیاری اجتماع و نمایش اقتدار بسیجیان در بخش خانمیرزا از توابع شهرستان لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۶۸۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با تشکیل سالروز بسیج مسضعفین به فرمان امام راحل صبحگاه مشترک بسیجیان بخش خانمیرزا از توابع شهرستان لردگان در محل حوزه مقاومت بسیج امام حسن(علیه السلام) برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه لردگان ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج و تقارن این هفته با هفته وحدت گفت: بسیج نهادی مردمی و شجره طیبه ای است که در همه عرصه ها پرشور و پیش رونده بوده است .

حجت الاسلام سید مهران کریم پور، افزود: خاستگاه بسیج، بطن مردم و با هدف حفظ انقلاب و دستاوردهای ارزشمند اسلامی تحت پرچم واحد اسلام و قرآن و ولایت است.

وی، ادامه داد: به تعبیر معمار کبیر انقلاب، بسیج لشکر مخلص خداست و در همه عرصه ها بعنوان یک نیروی آماده در خدمت ملت و حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی بدون هیچ چشمداشتی در حال فعالیت می باشد .

کریم پور با تبریک هفته وحدت، خاطرنشان کرد:  هفته وحدت نماد همبستگی امت اسلام است  و حفظ این همبستگی و یکپارچگی را مبازره با استکبار  و وحدت مسلمین جهان عنوان کردند.

وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: اگر پادشاه عربستان و حاکمان برخی از کشورهای اسلامی با ضعف و زبونی و خفت و خواری دست به دامن استکبار شده اند و رئیس جمهور آمریکا با تعبیر گاو شیرده از آنها یاد می کند، این مساله نباید عزت مسلمین رازیر سوال ببرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار