خبرهای داغ:
در اجتماع بسیجیان اردل عنوان شد:

هرکس زحمت خدمت به مردم را به دوش بگیرد بسیجی است

امام جمعه اردل گفت: آماده شدن و آماده کردن جامعه برای ظهور حضرت مهدی (عج) از دیگر ویژگی های بسیجیان است.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۶۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

به مناسبت 5 آذر همزمان با سراسراستان چهار محال وبختیاری، اجتماع بزرگ بسیجیان در حسینیه شهدای اردل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری؛ حجت الاسلام بهرامی، امام جمعه اردل در اجتماع بسیجیان این شهرستان، بیان داشت: بسیجی یعنی کسی که وسط میدان مجاهدت  است واین مجاهدت شامل جنگ نرم و فرهنگی هم می شود.

حجت الاسلام بهرامی افزود: هر کس زحمت خدمت به مردم را به دوش بگیرد بسیجی است، تبعیت و ولایتمداری از ویژگی های بارز یک بسیجی است. آماده شدن و آماده کردن جامعه برای ظهور حضرت مهدی (عج)  از دیگر ویژگی های بسیجیان است  و این امر بدون بصیرت و تعقل امکان ندارد.

امام جمعه اردل خاطرنشان کرد: پرهیز از سیاسی کاری و بازی های سیاسی و محبت به همدیگر، همدلی و پرهیز از تنبلی، از دیگر خصوصیات بارز یک بسیجی است.

بهرامی گفت: شرط اساسی ماندن ما در راه حق وموثر بودن برای مردم و انقلاب، تقواست.  تقوای فردی، جمعی، سیاسی، تقوای در برخورد با دشمن، مراعات مجموعه این تقواها به انسان بصیرت می دهد، هر چقدر آزادتر باشیم و در قید بند پست و مقام نباشیم، بصیرتمان بالاتراست و درد مردم را بهتر درک می کنیم.

بهرامی عنوان کرد: در تقوا دو چیز لازم است، کاری که می خواهیم انجام دهیم حق باشد، با چه  انگیزه ای می خواهیم حرف حق را بزنیم؛ اگر حرف حق را بی موقع بزنیم نتیجه عکس دارد و این خود بی تقوایی است.

وی خاطر نشان کرد: بشر خواهان فساد نیست. فساد و ظلم بر بشریت تحمیل شده است. تنفر ملت ها از آمریکا و گرایش به سمت  حق  از دلایل صدق این موضوع می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار