محفل قرآنی «آیه های سرخ» بزرگداشت شهدای قرآنی شهرستان دیر برگزار شد.

بوشهر-با حضور حامد علیزاده قاری بین المللی و اعزامی از مشهد محفل قرآنی «آیه های سرخ » بزرگداشت شهدای قرآنی شهرستان دیر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۷۰۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،  حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر در آیین محفل قرآنی« آیه های سرخ »بزرگداشت شهدای قرآنی شهرستان دیر با تبریک هفته وحدت و بسیج اظهار داشت:رزمندگان و بسیجیان علاوه بر انس با قران به معنی واقعی حافظ آیه های الهی بودند به گونه ای که برای پیاده سازی کلام وحی در جامعه از جان خود گذشتند.

محفل قرآنی «آیه های سرخ» بزرگداشت شهدای قرآنی شهرستان دیر برگزار شد.

وی با تأکید بر لزوم استفاده بهینه از فرصت ها و بهره مندی از محافل قرآنی افزود: برای برگزاری چنین مراسماتی باید با موج آفرینی مثبت فضای شهر را قرآنی و جوانان را به حضور در این برنامه های تشویف نماییم.

امام جمعه بندر دیر عنوان کرد: قرآن نسخه شفابخشی برای زندگی بشر است و در کنار برگزاری محافل قرآنی آنچه مهم تر است عمل به آیات کتاب خدا و پیاده کردن آن در زندگی هاست.

وی ادامه داد: ما درانقلاب و دوران دفاع مقدس بواسطه عمل به چند آیه قرآن به پیروزی رسیدیم و اگر امروز مسلمان قرآن را الگوی خود قرار دهند قطعا وضع ما این گونه نبود و دشمنان نمی توانستند توطئه ای بکنند.

حسینی با بیان اینکه اگر بناست رزمنده و بسیجی ما در مقابل دشمن بایستد باید از قرآن الهام گرفته و تغذیه شود،گفت: امروز جوامع اسلامی بیش از پیش تیازمند تدبر و عمل به آیات قرآن هستند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از عقاید و باورهای اسلامی یاد آور شد: روحانیت وعلمای شیعه در طول تاریخ مرزبان مرزهای عقیدتی و فرهنگی شیعه بوده اند.

براساس این گزارش، به مناسبت هفته بسیج محفل قرآنی آیه های سرخ به یاد شهدای قرآنی شهرستان دیر با حضور حامد علی زاده قاری بین المللی در مسجد المهدی(عج) محله شهید ابراهیمی شهر دیر برگزار شد.

در این مراسم ابتدا سهیل سالمی قاری نخبه و نوجوان شهرستان دیر آیاتی از قران مجید را تلاوت کرد و در ادامه حامد علی زاده قاری بین المللی واعزامی از مشهد با تلاوت زیبای خود فضای معنوی به این محفل قرآنی بخشید.

انتهای خبر/

محفل قرآنی «آیه های سرخ» بزرگداشت شهدای قرآنی شهرستان دیر برگزار شد.

ارسال نظرات