بوشهر-امام جمعه موقت بردخون عنوان کرد: تکیه به غرب و آمریکا سودی برای مردم ندارد.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۱۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام محمد جواد عاشوری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع بسیجیان بردخون اظهار کرد: بسیج همه کارش برای خدا است همانگونه که امام راحل برای خدا تلاش کرد و همواره تکیه گاهش خدا بود.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین ثروت حضور مردم در نظام است، گفت: برخی در انقلاب اسلامی و نظام مسئولیت و نقش داشتند اما نتوانستند این افتخارات را حفظ کنند.

عاشوری با تأکید بر حضور بابصیرت و آگاهانه در نظام اسلامی، افزود: برخی به دنبال کمرنگ کردن بصیرت و ایثار مردم هستند و تلاش می کنند با ایجاد مشکلات و فشار آن را تحت الشعاع قرار دهند.

 وی ابراز داشت: می خواهند مردم را روبروی نظام قرار دهند چرا که برخی مدعی رفع مشکلات کشور بودند اما هیچ اقدام مؤثری برای رفع مشکلات کشور و خواسته های مردم نمی کنند.

عاشوری ادامه داد: مردم به کم قانعند اما افزایش بیکاری، گرانی، تورم و بی ثباتی بازار موجب نگرانی مردم شده است و اگر برای عمران و آبادانی کشور کاری می کردند هرگز شاهد چنین مشکلاتی نبودیم.

امام جمعه موقت بردخون گفت: برخی اقدام به تخریب رهبری می کنند و مشکلات را به رهبری معظم ربط می دهند اما ضعف و مشکلات برخاسته از سوء مدیریت ها و بی تدبیری ها است و در زمینه کنترل گرانی هیچ تلاش و جدیتی دیده نمی شود که اگر مردم تلاش و فعالیتی ببینند خرسند و راضی می شوند.

وی یادآور شد: قرارداد FATF بر خلاف رهبری معظم در مجلس تصویب شد و در چندساله اخیر بودجه سپاه کاهش چشمگیری داشته است که این اقدامات مناسب نیست.

عاشوری اظهار کرد: ۹ دی امسال برنامه های باشکوهی اجرا می شود و تلاش می کنیم در هفته بصیرت بیشترین برنامه ها در بخش بردخون برگزار شود.

امام جمعه موقت بردخون خاطرنشان کرد: وقتی درد و مشکلات مردم بردخون را بیان می کنیم برخی ناراحت می شوند اما صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی مردم هستند.

به مناسبت هفته بسیج همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنا مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج بخش بردخون در مهدیه حضرت ولی عصر(عج) شهر بردخون برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها