فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

بسیجیان در تمام عرصه های دفاع از انقلاب سرافراز بوده اند

سردار رزمجو در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه بوشهر با اشاره به مصادف شدن هفته بسیج و هفته وحدت ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ص) رهبر مذهب شیعه به سخنرانی در خصوص هفته بسیج پرداخت.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۹۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
بسیجیان نه تنها در عرصه دفاعی و دفاع از دستاورد های انقلاب، بلکه در تمامی عرصه ها سرافراز بوده اند.به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار رزمجو در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه بوشهر با اشاره به مصادف شدن هفته بسیج و هفته وحدت ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ص) رهبر مذهب شیعه به سخنرانی در خصوص هفته بسیج پرداخت.
ایشان با اشاره به اینکه امروز بسیج و بسیجیان در تمامی اقشار حضور دارند؛ بسیجیان را قهرمان خوانده وهفته بسیج رابه بسیجیان استان تبریک گفت.
وی خاطر نشان شد:بسیجیان، تحت فرمان و رهنمود‌های امام خامنه‌ای مد ظله العالی حرکت کرده و همواره در پی یاری رساندن به مردم نیازمند بوده اند که این‌ها را در تمامی اتفاقا و حوادث و ماموریت‌های خود نشان داده اند؛ نه تنها در عرصه دفاعی و دفاع از دستاورد‌های انقلاب بلکه در تمامی عرصه‌ها سرافراز بوده اند.
در ادامه فرمودند؛ از هفته بسیج سال گذشته تا کنون بهترین برنامه‌های جهادی تحت عنوان گروه‌های جهادی و قرارگاه‌های جهادی تمامی اقشار نیازمند را یاری رساندند.
سردار رزمجو بیان کرد؛ با همکاری و هماهنگی‌های انجام شده با کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار بر ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی و تحویل دادن به مدد جویان است، که ساخت ۵۰۰ واحد توسط سپاه امام صادق استان بوشهر و ۵۰۰ واحد دیگر آن نیز توسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ساخته میشود.
در پایان نیز گفت: در سال گذشته نیز بالغ بر ۶۰۰ واحد مسکونی آماده و تحویل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شده است.
ارسال نظرات