مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر:

انقلاب ما با شهداء پیروز شد و استمرار پیدا کرد

یادواره ۴۲ شهید فرهنگی شهرستان دشتستان در کانون امام خمینی (ره) شهر برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۰۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مراسم یادواره ۴۲ شهید والامقام فرهنگی شهرستان دشتستان با حضور با شکوه مردم، مسئولین و خانواده‌های شهداء در کانون امام خمینی (ره) شهر برازجان برگزار شد.
نماینده، ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت، همگان را به ایجاد وحدت و انسجام در جامعه دعوت و از تفرقه و نزاع نهی کرد.
حجت الاسلام حسین دشتی گفت: در جایگاه شهید و شهادت همین بس که در معارف دینی بلندترین جایگاه قابل تصور را، خداوند به شهداء داده است.
وی با بیان اینکه ما از شهداء، درس‌های بسیاری آموختیم گفت: شهدا کسانی بودند که با پی بردن به عظمت حق تعالی در مسیر دفاع از آب و خاک و اعتقادات خود به شهادت رسیدند و برگزاری این یادواره‌های شهداء فرصت مناسبی برای معرفی سلحشوری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.
دشتی خاطرنشان کرد: ما باید بشارت‌ها و پیام‌هایی که شهدا فریاد می‌زدند را، به گوش جهانیان برسانیم، وظیفه ما پیام رسانی خون شهداء است و این حقیقت باید در جامعه انسانی تحقق پیدا کند.
وی تصریح کرد: آرامش، آسایش و امنیت کشور و هر آنچه امروز داریم، از برکت خون شهدا گرانقدر این مرز و بوم و صبوری و بزرگواری خانواده‌های آنان است و زنده نگاه داشتن نام و تجلیل از این شهداء گرانقدر و تقدیر از خانواده‌های آنان کمترین اقدامی است که می‌شود در پاسخ به جانفشانی‌ها و رشادت‌های آنان انجام داد.
امام جمعه موقت بوشهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری بزرگترین نسخه در این اوضاع و احوال را، برگزاری یادواره‌های شهداء دانستند و بر همین اساس ما نیز باید در جهت هرچه باشکوه برگزار کردن این یادواره‌ها اهتمام ویژه داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر ایجاد جبهه‌ای واحد و انقلابی و مقابله با جبهه ضد فرهنگی و استکباری افزود: جوانان و نوجوانان ما از همان دوران کودکی باید با شهید و شهادت الفت پیدا کنند و این حقیقت باید برای همیشه زنده بماند.
ارسال نظرات