مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بادهای مادی و شهوانی شاید ما را تکان دهد اما نمی‌تواند ما را از مسیر شهدا جدا کرده و کنار بگذارد.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۰۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام حسن دشتی صبح امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدای شهر بوشهر که با حضور استاندار و جمعی از مسئولین این استان برگزار شد، اظهار داشت: آن چیزی که ما از آیات الهی استفاده و استباط می‌کنیم این است که خداوند متعال با همه مردم میثاق بسته است.

وی با بیان این که شهدا در مسبر الهی جواب فطرت الهی خود بوده و بر این میثاق ثابت قدم بوده‌اند، افزود: بسیجیان انسان‌هایی معتقد، متعهد، ایثارگر و مخلص با نام و گمنام هستند که در این مسیر به شهادت رسیده یا منتظر شهادت هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه بسیجی حقیقت ایمان را در خود متجلی کرده است، ادامه داد: بسیجی به لذات دنیایی، شهوات و مسائل لغوی دنیا نه گفته است.

وی با بیان اینکه شهدا در افق زندگی خود آرزوها داشته‌اند، گفت: با توجه به آرزوهایی که در افق زندگی خود داشتند ولی در جلب رضایت الهی به همه چیز دنیا پشت پا رده و به شهادت رسیدند.

وی با تاکید بر اینکه عشق و علاقه به شهدا و مسیری که آنها برای ما ترسیم کرده‌اند در همه ما زنده است، ادامه داد: یاد و خاطره شهدا حیات معنوی ما بوده و حقیقت زندگی ما را زنده نگه می‌دارد.

دشتی گفت: بادهای مادی و شهوانی شاید ما را تکان دهد اما نمی‌تواند ما را از مسیر شهدا جدا کرده و کنار بگذارد.

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها