نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

حضور موثر بسيج در شرايط سخت و حساس انقلاب / دفاع از ولايت فقيه و شناخت توطئه دشمن از ويژگي هاي بسيج

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ،خاطرنشان كرد : بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون همواره در مقاطع حساس و سخت با پشتیبانی مردمی، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و نقش موثری در پیشرفت انقلاب داشته است.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۱۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسيج استان مركزي ؛، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی امروز (پنج شنبه) و همزمان با سومين روز از هفته بسيج و در جمع جمعي از پاسداران و بسيجيان شهرستان اراك گفت : معنای واقعی بسیج در اصالت و هویت انقلابی و اسلامی آن ميباشد.

وی در ادامه اين ديدار افزود : حمايت و دفاع از ولايت فقيه و شناخت توطئه ها و نقشه هاي دشمنان ايران اسلامي بايد در اين نيروي پرتلاش هميشگي باشد و اين از ويژگي هاي بسيج است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امروز بسیجیان پاسبان ارزش‌های والای انقلاب ميباشند ،خاطرنشان كرد : بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون همواره در مقاطع حساس و سخت با پشتیبانی مردمی، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و نقش موثری در پیشرفت انقلاب داشته است.

امام جمعه اراك همچنين تصريح كرد و گفت : معني واقعي بسيج در اصلات و هويت انقلابي آن ميباشد و بسیجیان بايد با آگاهی کامل نسبت به توطئه‌های دشمنان در راستای صیانت از نظام اسلامی گام بردارند .

وی به مشكلات اقتصادي كشور هم اشاره و افزود : مشكلات و رکود اقتصادي موجود در كشور به دلیل سوء مدیریت است، چرا که ایران سرشار از ظرفیت‌های فراوان اقتصادی بوده و در تمام بخش‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی از توانمندی بالایی برخوردار است.

در ابتداي اين ديدار سرهنگ پاسدار عسگري ، فرمانده سپاه ناحیه اراک ضمن تبريك هفته وحدت و تقارن اين ايام با هفته بسيج گفت : بیش از 180 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در هفته گرامیداشت بسیج در سطح شهرستان اراک برگزار ميشود.

محمدرضا عسگری در همين خصوص افزود : ارائه ویزیت رایگان در مساجد مختلف شهری و روستایی اراک، برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری همایش ائمه جماعات، هیات امناء و فرماندهان پایگاه‌های بسیج، برگزاری مسابقات حفظ و تفسیر قرآن کریم، تجلیل از بسیجیان نمونه و... بخشی از برنامه‌های سپاه ناحیه اراک در هفته گرامیداشت بسیج ميباشد كه در اين هفته انجام خواهد گرفت .

ارسال نظرات
آخرین اخبار