خبرهای داغ:
سرمربی تیم ذ‌وب فلزات شهرستان بهار:

به‌دنبال صعود به لیگ دسته دوم کشور هستیم

سرمربی تیم ذ‌وب فلزات شهرستان بهار گفت: با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت موجود به‌دنبال صعود به لیگ دسته دوم کشور هستیم.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۰۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

به‌دنبال صعود به لیگ دسته دوم کشور هستیمسجاد جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار در خصوص بازی این هفته تیم ذ‌وب فلزات شهرستان بهار با پرسپولیس دزفول اظهار داشت: بازی پر برخوردی بود، تیم ما موقیعت‌های فراوانی داشت اما کم دقتی بازیکنان و عکس العمل‌های دروازه‌بان حریف باعث شد نتیجه نهایی این بازی مساوی باشد.

وی افزود: با وجود اخراج یکی از بازیکنان، 20 دقیقه با تمام قوا به دنبال پیروزی در این مسابقه بودیم.

سرمربی تیم ذ‌وب فلزات شهرستان بهار ادامه داد: تیم‌های دیگر به‌خاطر نتایج خوبی که ما در هفته‌های اخیر داشته‌ایم به شکل بسته و دفاعی جلوی ما قرار می‌گیرند که همین موضوع کار ما را سخت‌تر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ما با برتری در این بازی می‌توانستیم شرایط خود را در جدول بهتر کنیم که متاسفانه اتفاقات خارج از مباحث فنی در این نتیجه تاثیرگذار بود.

جعفری با اشاره به بحث داوری‌ها در لیگ سه افزود: به دلیل عدم نظارت مناسب در بازی‌ها و اشتباهات تاثیرگذار داوران در سه بازی اخیر نتایج مطلوب کسب نکرده‌ایم .

وی ادامه داد: در صحنه گل تیم دزفول کمک داور به اشتباه اعلام کرنر کرد که همان توپ در اثر غافلگیری وارد دروازه شد؛ در هفته قبل هم گل اول که در نقده دریافت کردیم بر اثر اشتباه مسلم کمک داور در اعلام افساید بود.

سرمربی تیم ذ‌وب فلزات شهرستان بهار با بیان اینکه با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت موجود به‌دنبال صعود به لیگ دسته دوم کشور هستیم، گفت: با برطرف شدن مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار تیم در هفته‌های پیش رو با شرایط مناسب‌تری به مصاف رقیبان می‌رویم.

وی با تشکر از زحمات ضمیری سرمربی بااخلاق و سابق ذوب عنوان کرد: در این چند هفته‌ای که مسئولیت فنی تیم را به عهده گرفته‌ام سعی کرده‌ام روحیه جنگندگی را به تیم تزریق کنم و از داشته‌های تیم به بهترین شکل در راستای صعود تیم بهره ببرم.

جعفری افزود: با توجه اینکه در چند هفته آینده مسابقات سختی پیش رو داریم از مسئولین مربوطه درخواست می‌کنیم حمایت بیشتری از این تیم بکنند.

وی گفت: خوشبختانه تیم از لحاظ شرایط فنی وضعیت مناسبی دارد و تنها نگرانی ما این است که مانند هفته‌های اخیر داوری‌ها شرایط خوبی نداشته باشند.

سرمربی تیم ذ‌وب فلزات شهرستان بهار در پایان از زحمات و حمایت های زارعی مدیر عامل دلسوز ذوب فلزات و شهبازی سرپرست تیم تقدیر و تشکر و خاطرنشان کرد: امیدوار است با حمایت های بیشتر مسئولین اعم از رئیس هیات فوتبال استان و شهرستان و فرماندار شهرستان بهار ،از دور نخست با صلابت عبور کرده و نتایج مطلوبی به دست آوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات