بخشدار مرکزی بهار با اشاره به اینکه ترویج ورزش در بین روستاهای کشور امری لازم و ضروری است، گفت: کم تحرکی وغفلت از ورزش یکی از چالش‌های نسل آینده است، بر همین اساس یکی از اهداف و اولویت ها تجهیز روستاها به لوازم ضروری ورزشی با همکاری فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی است.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۹۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

ترویج ورزش در روستاها از اولویت‌های دولت است/ احداث سالن به زودی در حسین‌آباد عاشوریمحمدرضا شفیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی و کمی ورزش در روستا از اولویت برنامه‌های شهرستان است،  اظهار داشت: اهمیت به جایگاه ورزش در جامعه یکی از ابزارهای ایجاد نشاط است و بايد نگاه به تمام شهرستان به‌ويژه روستاها مورد توجه قرار گيرند.

وی با اشاره به اینکه ترویج ورزش در بین روستاهای کشور امری لازم و ضروری است، گفت: کم تحرکی وغفلت از ورزش یکی از چالش‌های نسل آینده است، بر همین اساس یکی از اهداف و اولویت ها تجهیز روستاها به لوازم ضروری ورزشی با همکاری فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی است.

بخشدار مرکزی بهار ادامه داد: در همین راستا اقداماتی طی چند سال اخیردر سطح بخش صورت گرفته که از جمله آنها تکمیل و افتتاح سالن ورزشی روستای زاغه، تکمیل سالن ورزشی روستای سیمین، تعمیر و مرمت سالن ورزشی شهید صانعی آبرومند که هنوز به بهره برداری نرسیده و تاسیس سالن ورزشی کوچک در روستای نورآباد است.

وی با بیان اینکه روستای حسین آباد عاشوری پرجمعیت ترین روستای بخش بوده و از اهمیت والایی برخوردار است، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما نیز ایجاد یک فضای ورزشی مناسب در این روستا است.

شفیعی یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق اعضای شورا و دهیار روستا برنامه احداث یک سالن ورزشی برای روستای حسین آباد عاشوری در دستور کار قرار دارد و با قول مساعد مسئولین امر و حمایت‌های فرماندار زمینی مناسب برای احداث سالن تهیه و در اختیار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تعطیلی باشگاه قهرمانان روستای حسین‌آباد عاشوری گفت: بنده از موضوع مطلع نبودم و حتما موضوع را پیگیری خواهم کرد چراکه مجهز کردن خانه‌های ورزش روستایی برای رسیدن به اهداف تعیین شده بهترین روش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات