خبرهای داغ:
تیم فوتبال ذوب فلزات بهار در آخرین هفته مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور موفق شد میهمان صدرنشین و قدرتمند این گروه، استقلال شوش بدون باخت را از پیش رو بردارد.
کد خبر: ۹۰۸۸۸۴۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸

برتری ذوب فلزات شهرستان بهار مقابل صدر نشین لیگ دسته سوم کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، تیم فوتبال ذوب فلزات بهاردر آخرین هفته مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور موفق شد با گل‌های شهرام پیشخورد در دقایق ۴۷و ۷۵ و محمد اصلانی دقیقه ۳۹ میهمان صدرنشین و قدرتمند این گروه استقلال شوش بدون باخت را از پیش رو بردارد.

این پیروزی در حالی رقم خورد که تیم یکدست ذوب فلزات با تمام شایستگی فقط با اختلاف یک گل و هم امتیاز با دیگر تیم گروه خود از صعود به لیگ دسته دوم کشور بازماند.

ذوب فلزات با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی مسابقات و هم امتیاز با تیم استقلال ملاثانی ۲۳ امتیازی قرار گرفت ولی تنها به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود به لیگ دسته دوم کشور بازماند.

لازم به ذکر است تیم ذوب فلزات بهاردر دقایق پایانی این دیدار یک ضربه پنالتی را از دست داد.

در ترکیب ذوب فلزات بهار در این دیدار حسین عسگری، مجید بیات، وحید مرادی، مجید جلال پور، محمد رضا احمدی، میثم مرادی، محمدرضا احمدی، محمد اصلانی، عارف سبحانی(میلاد بهزادی)، امین رحیمی، شهرام پیشخورد به میدان رفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات