خبرهای داغ:
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر خبر داد

اعلام برترین‌های مسابقات ووشوی بانوان انتخابی شهرستان ملایر

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: هیئت ووشوی بانوان ملایر به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران و محک زدن توانایی آنان یک دوره مسابقه ووشوی بانوان انتخابی شهرستان برگزار کرد.
کد خبر: ۹۰۷۳۰۲۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

اعلام برترین‌های مسابقات ووشوی بانوان انتخابی شهرستان ملایرمهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به برگزاری مسابقات ووشو در شهرستان ملایر اظهار داشت: هیئت ووشوی بانوان ملایر به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران و محک زدن توانایی آنان یک دوره مسابقه ووشوی بانوان انتخابی شهرستان برگزار کرد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن شهید ندافی مجموعه ورزشی شهید تاجوک شهرستان ملایر برگزار شد .

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با بیان اینکه 85 نفر از ووشوکاران ملایری از باشگاه‌های سطح شهرستان در این مسابقات شرکت کردند، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات در رده سنی نونهالان ریحانه رجبی، مارال دلاوری، اسما احمدوند، مریم زنگنه مانیا کریمی، اسما زارعی، فاطمه ملکی، الینا چهارمیری، زهرا گلدره و محنا باقری مقام اول و آوا عبدلی، هستی روستایی، فاطمه بیرانوند، ضحها کریمی، ستایش شاهسوند، زهرا رهنما، هستی غلامی مقام دوم و زهرا زارعی مقام سوم را کسب کردند.

وی گفت: در رده سنی نوجوانان آیدا انصاری، الناز رجبی، آیدا جعفری، هستی احمدوند، سمانه الوندی، زهرا جعفری و اسما حمزه‌لو مقام اول و مریم رحمتی، پریسا بشیرگنبدی، دینا انصاری، نرگس مهرابی، پریسا سیاوشی و صبا حبیبیان مقام دوم و فاطمه عباسی مقام سوم را کسب کردند.

رضایی افزود: در رده سنی جوانان نیز هلیا نوروزی، تینا لطیفی، عسل پرویزی و فاطمه بیرانوند مقام اول و نفس عابدی، ستایش احمدوند و لیلا حاتمی مقام دوم و محدثه ونایی و محدثه بیرانوند مقام سوم معرفی شدند.

وی گفت: فاطمه چگینی، زهرا شهبازی، شهزاد شهاب و شادی کریمی مقام اول در بخش سانداو تالو را در رده سنی بزرگسالان از آن خود کردند.

وی ابراز داشت: هزاوه، عابدی، زینعلی و فیروزی از اساتید و مربیان حاذق و شایسته این رشته ورزشی در بخش بانوان نیز به عنوان داور در این مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات