خبرهای داغ:
اولین کلینیک هیئت پزشکی ورزشی با هدف معاینه ودادن مشاوره رایگان به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت پزشکی ورزشی ملایر در خانه جوانان مجموعه ورزشی تختی شهرستان ملایر افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۷۱۶۳۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶

افتتاح اولین کلینیک هیئت پزشکی ورزشی شهرستان ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، اولین کلینیک هیئت پزشکی ورزشی به همت اداره ورزش و جوانان، هیئت پزشکی ورزشی ملایر به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در خانه جوانان مجموعه ورزشی تختی شهرستان ملایر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر در این مراسم ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش و تقدیر از حضور مسئولین و روسای هیئت‌های ورزشی و موسسین و دبیران سازمان‌های مردم نهاد تحت پوشش این اداره اظهار داشت: این کلینیک با همکاری اداره ورزش وجوانان و هیئت پزشکی ورزشی این شهرستان با هدف معاینه ودادن مشاوره رایگان در زمینه‌های مشاوره تغذیه، مشاوره‌های ورزشی، آسیب شناسی ورزشی و حرکات درمانی و مشاوره‌های عمومی با رویکرد مبارزه با مواد مخدر و خانواده در خانه جوانان استادیوم تختی تأسیس شده است.

رضایی گفت: کلینیک هیئت پزشکی ورزشی به صورت رایگان مختص ورزشکاران است و از دو پزشک عمومی، دو مشاور روانشناسی و دو نفر از اساتید دانشگاه که در زمینه آسیب شناسی و حرکت درمانی فعالیت دارند، تشکیل شده است.

وی در پایان صحبتهای خود از زحمات و تلاش‌های کسانی که در تاسیس و افتتاح این کلینیک نقش به سزایی داشتند تشکر و قدردانی کرده و بودن آنها را در کنار ورزشکاران امری مهم و ارزشی دانستند.

گفتنی است؛ افتتاح این کلینیک از سوی مسئولین دلسوز و ورزش دوست و همچنین جامعه ورزش شهرستان و استان مورد استقبال قرار گرفته و همکاری خود را برای تجهیز آن اعلام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات