خبرهای داغ:

کارگاه آموزشی آسیب های فضای مجازی در حوزه امام حسن برگزار شد

در این کارگاه فعالان فضای مجازی پایگاههای مقاومت بسیج حضور داشتند که برادر بسیجی استاد اسماعیل زاده آسیب ها و تهدیدهای پیش روی جوانان جهت استفاده از فضای مجازی را بیان کرد.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۱۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در این کارگاه فعالان فضای مجازی پایگاههای مقاومت بسیج حضور داشتند که برادر بسیجی استاد اسماعیل زاده آسیب ها و تهدیدهای پیش روی جوانان جهت استفاده از فضای مجازی را بیان کرد.

فرمانده حوزه امام حسن(ع) بيان داشت: اين كارگاه با هدف آگاه سازی و شناخت فرصت ها و تهدیدات، کارگاه آموزشی آسیب شناسی فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی برای کارکنان مرکز برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی، آسیب های اجتماعی، استفاده غلط از شبکه های اجتماعی و نحوه کنترل اعضای خانواده در زمینه استفاده شایسته و مفید از شبکه های اجتماعی وعوارض و پیامدها و برخورد قانونی با جرائم موجود مورد بررسی قرار گرفت.

اسماعیل زاده تصریح کرد: توجه به امر پيشگيري و اجراي رفتارهاي مداخله اي جهت عدم وقوع اين آسيب ها در شرايط فعلي امري ضروري است؛ چرا که جامعه در حقيقي ترين شکل خودش در فضاي موصوف به مجازي، حضور دارد و مطالباتش ديگر پنهان نيست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها