خبرهای داغ:

برگزاری صبحگاه مشترک حافظان نظم و امنیت در فارسان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۷۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، امام جمعه، مسئولان ادارات و خانواده های شهدا در محل ستاد نیروی انتظامی شهرستان فارسان برگزار گردید.

 در این برنامه سرهنگ احمدی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فارسان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین و حاضرین اظهار داشت: امنیتی که امروزه در شهرستان برقرار است امنیتی مثال زدنی است که با تلاش ماموران نیروی انتظامی و همرزمان ما در سپاه و بسیج و همچنین تلاش مسئولان دولتی و مهمتر از همه تلاش و همکاری مردم ایجاد شده است.

وی افزود: ما ماموران نیروی انتظامی به این خدمت صادقانه خود به ملت ایران و این مردم فهیم و صبور افتخار می کنیم و خدمت صادقانه به مردم وظیفه ماست.

در ادامه حجت الاسلام ملک پور، امام جمعه فارسان با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی برای کشور امنیت آفرین و مایه اقتدار کشور هستند.

وی افزود: تا زمانی که ما نیروی نظامی و انتظامی قدرتمند و مقتدر داشته باشیم دشمن هرگز جرات تعرض را به خود نخواهد داد.

امام جمعه فارسان گفت: امروزه کشور ما و مردم ما گرفتار یک جنگ تمام عیار اقتصادی شده ایم و اگر بتوانیم در مسیر ولایت و پیرو ولایت بمانیم و در این راه استواری کنیم بنا بر وعده الهی یاری حق نصیبمان خواهد شد و در این راه پیروز خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار