حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گناوه گفت:: در اغاز بزرگداشت جنگ تحمیلی نظام سلطه تروریست‌ها باردیگر جنایت آفریدند.
کد خبر: ۹۰۶۲۸۹۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
حمله تروریستی ۳۱ شهریور در اهواز رسوایی دشمنان نظام را درپی داشتبه گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، امام جمعه گناوه ابراز داشت:قطعا این حمله تروریستی نشان داد که نظام سلطه در اقدامات جدید خود در فشار اقتصادی و تبلیغاتی شکست خورده اند.
وی ابراز داشت: این جریانات همه به نفع نظام ومردم تمام شده است ودشمن همچنان در حال شکست است.
رکنی حسینی با اشاره به جنگ اقتصادی گفت: نباید بگذاریم دشمن از این جنگ به اهداف خود برسد و با حضورو تدبیر مسئولان نگذاریم نابسامانی بوجود اید
وی ابراز داشت: مردم از مجلس و دولت و قوه قضاییه انتظار دارندتا مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد را از بین ببرند.
حسینی گفت::امروز ایران اسلامی ما حرف اول را در منطقه می‌زند و نفوذ منطقه‌ای ایران برای استکبار بسیار درد اور است.

وی افزود:در مجمع عمومی و سازمان ملل امریکا شکست خورد، ولی رئیس جمهور ما راهکار خوب ارائه دادو به خوبی نظر ما را به جهان اعلام نمود.
وی ابراز داشت: با وحدت و یکدلی یکبار دیگر تمام توطئه‌های دشمن با شکست مواجه می‌شوند و با عبور از این پیچ تاریخی جشن ۲۲ بهمن را جشنی باشکوه و تاریخی برگزار خواهیم کرد.

وی در خطبه‌های اول نماز با اشاره به ایام حزن واندوه محرم و اسارت ال لله گفت:: اهداف دشمن از اسارت ال الله ایجاد ترس و وحشت و حرمت شکنی از فرزندان پیامبر بود.
وی اضافه نمود:یکی از رموز نام امام حسین (ع) خطبه‌های باصلابت و پرقدرت حضرت زینب (س) و زین العابدین (ع) است.
تاریخ باید در مقابل صبر و صلابت و بزرگی زینب (س) زانو بزند. چرا که با تمام ظلم و ستم یزیدیان وظیفه اش را به زیبایی انجام داد


 
ارسال نظرات
آخرین اخبار