خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت:

حضور بسیجیان در وسط میدان وهمه عرصه‌های انقلاب

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود با اشاره به رزمایش سپاهیان عاشورایی محمدرسول الله (ص) گفت: بسیج و بسیجیان به فرموده رهبری انقلاب در وسط میدان حضور و در همه عرصه‌ها حاضر و برای کمک به نظام و دولت و نیرو‌های مسلح آماده‌تر از قبل هستند.
کد خبر: ۹۰۵۲۸۵۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

علیرضا ابوالقاسمی در گفتگو با خبرنکار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به رزمایش سپاهیان عاشورایی محمدرسول الله (ص) اظهار کرد: یک گردان از حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت متشکل از بسیجیان هشت پایگاه مقاومت در این رزمایش مشارکت دارند.
وی با اشاره به فراخوان و سازماندهی بسیجیان در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود گفت: در مرحله اول رزمایش دو کلاس در قالب رزم انفرادی متشکل از دفاع شخصی و نحوه مبارزه با تونفا آموزش داده شد و در بعدازظهر نیز یک کلاس بصیرتی انجام و گردان به سمت حرم شهدای گمنام و حضور در شامگاه و رزم شبانه در منطقه عمومی در قالب کمین و ضد کمین شرکت خواهد کرد.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت با بیان اینکه این رزمایش در پاسخ به یاوه گویی‌های دشمنان این انقلاب بویژه آمریکا و هم پیمانانش می‌باشد بیان کرد: این رزمایش نمایش آمادگی و انسجام بسیجیان را برای دفاع از انقلاب اسلامی و کیان نظام به نمایش می‌گذارد و به ملت بزرگ ایران یادآوری می‌کند که تا بسیج هست هیچ نگرانی نباید از دشمنان خارجی و داخلی داشته باشند.
وی تاکید کرد: بسیج و بسیجیان به فرموده رهبری انقلاب در وسط میدان حضور دارند و با توجه به وجود انسان‌های پاک و مخلص از بدنه جامعه در همه عرصه‌ها حاضر هستند و برای کمک به نظام و دولت و نیرو‌های مسلح آماده‌تر از قبل هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار