خبرهای داغ:
استاد دانشگاه قم عنوان کرد

راه مقابله با تهدیدات نرم دشمنان شناخت دستاوردها و استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور

استاد دانشگاه قم گفت: راه مقابله با تهدیدات نرم دشمنان شناخت دستاوردهای کشور، استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود، شناسایی و رفع آسیب‌ها و مشکلات جامعه و در نهایت احیای امید به آینده در بین آحاد جامعه است.
کد خبر: ۹۰۵۰۷۶۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

راه مقابله با تهدیدات نرم دشمنان شناخت دستاوردها و استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر حبیبیان در همایش سیاسی کارکنان و سربازان سپاه ناحیه همدان با بررسی ابعاد جنگ‌های اقتصادی، امنیتی و فرهنگی دشمن علیه ملت ایران اظهار داشت: راه مقابله با تهدیدات نرم دشمنان شناخت دستاوردهای کشور، استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود، شناسایی و رفع آسیب‌ها و مشکلات جامعه و در نهایت احیای امید به آینده در بین آحاد جامعه است.

وی گفت: یکی از راهبرد کلان اردوگاه استکبار در مقابل نظام ما تقابل اقتصادی و فناوری که از طریق تحریم و فشار بر حوزه های سوخت های فسیلی ، حوزه فناوری هسته ای، حوزه بانکی و مالیات ها است.

این استاد دانشگاه قم ابراز داشت: تقابل نظامی از طریق ایجاد جنگ داخلی و مسلح کردن مخالفین داخلی و منافقین، تقابل اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی و جنگ روانی و تبلیغاتی که از طریق جنگ سایبری، تبلیغی و هنری و رسانه‌ای به پیش می‌برند نیز از دیگر راهبردهای کلان اردوگاه استکبار در مقابل نظام ما است.

وی افزود: رسانه‌ها ابزار جنگ نرم دشمنان هستند که از طریق آن با استفاده از ابزار های هنری اهداف شیطانی خود را پیش می‌برند.

حبیبیان گفت: در شرایط کنونی راهکار مقابله با توطئه دشمنان در وهله نخست ایجاد یک قرارگاه اقتصادی و تلاش شبانه‌روزی برای به ثمر رسیدن آن است؛ سپس با مقاومت و ایستادگی و ایجاد وحدت و یکپارچگی کشور می‌توان بر توطئه‌های دشمنان فائق آمد.

وی عنوان کرد: همچنین چشاندن طعم عدالت در جامعه با شناسایی راه‌های رانت و فساد و قاطعیت در برخورد با مفسدین و گماردن افراد پاکدامن در مدیریت‌ها می‌تواند جامعه را متحد و مستحکم کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات