خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد

برگزاری کلاس توجیهی آموزشی فضای مجازی برای بسیجیان بهار

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: بسیج جامعه زنان برای پیشگیری از اثرات مخرب در افراد و فضای مجازی، جلسات آموزش آشنایی بسیجیان با آسیب‌های فضای مجازی را با حضور صاحب نظران در این رشته برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۵۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰

برگزاری کلاس توجیهی آموزشی فضای مجازی برای بسیجیان بهارفاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر دشمن از طریق جنگ نرم و فضای مجازی قدرت نفوذ در خانه‌ها به خصوص در جوانان را داشته همه ما باید هوشیار باشیم و با آن به مقابله بپردازیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی برق اینکه فضای مجازی قتلگاه جوانان ما شده است، گفت: بسیج جامعه زنان برای پیشگیری از اثرات مخرب در افراد و فضای مجازی، جلسات آموزش آشنایی بسیجیان با آسیب‌های فضای مجازی را با حضور صاحب نظران در این رشته برگزار می‌کند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: کلاس آموزشی فضای مجازی برای اعضای نخبه فضای مجازی بسیج در حوزه بسیج خواهران با حضور مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه بسیج شهرستان بهار و مسئول شبکه‌های اجتماعی در شهرستان بهار تشکیل شد.

وی عنوان کرد: در این کلاس‌ها در خصوص آسیب‌های فضای مجازی برای اعضای نخبه فضای مجازی بسیج آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

کتابی‌اصل بیان داشت: در حال حاضر دشمن از طریق فضای مجازی وارد حریم کشور و خانواده ما شده است و باید آگاهانه با آن برخورد شود.

وی با بیان اینکه تمام اقشار جامعه باید آگاه باشند و آگاهانه وارد این فضاها شوند، گفت: مهمترین چیزی که باید فعالین فضای مجازی انجام دهند انتشار خبر و محتوای خاص در زمینه آگاه‌سازی اقشار جامعه با توطئه دشمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار