خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

مذاکره با آمریکا جز خسارت محض چیزی برای ما نخواهد داشت

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره با آمریکا جز خسارت محض چیزی برای ما نخواهد داشت و هزینه آن بسیار بیشتر از مقاومت کردن در مقابل زورگویی‌ها و فشارهای اقتصادی آمریکا است.
کد خبر: ۹۰۴۵۳۱۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

مذاکره با آمریکا جز خسارت محض چیزی برای ما نخواهد داشتبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در نشست سیاسی در جمع پاسداران و سربازان و بسیجیان پیشکسوت سپاه ناحیه همدان به بررسی تحلیل شرایط منطقه پرداخت و اظهار داشت: نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه از  مهم‌ترین ابزار قدرت کشور ما است که همین مسئله خشم و ترس دشمنان ما را برانگیخته است.

وی افزود: فشارهای اقتصادی که در این برهه از زمان بر ما تحمیل می‌شود برای مجبور کردن ایران به آمدن پای میز مذاکره است و هدف از مذاکرات آینده آنها کاهش نفوذ منطقه‌ای و کاهش قدرت کشورمان است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تهدیدهای نظامی آمریکا علیه ایران همگی پوچ و برای جوسازی است و جنبه تبلیغاتی دارد چراکه آمریکا و متحدان عربی و صهیونیستی‌اش در مقابل کشور فقیر یمن در حمله نظامی هیچ دستاوردی نداشته‌اند و شکست خورده‌اند و دنبال خارج شدن از این باتلاق هستند چه رسد به اینکه بخواهند جنگ دیگری راه بیاندازند که به طور قطع نه توان و نه جرأت آن را دارند.

وی افزود: در صورتی که نظام تصمیم بگیرد به راحتی می‌توانیم تنگه‌های استراتژیکی که حضور قدرتمند جمهوری اسلامی در آنها ملموس است را ببندیم.

حاجی‌بابایی ابراز داشت: مذاکره با آمریکا جز خسارت محض چیزی برای ما نخواهد داشت و هزینه آن بسیار بیشتر از مقاومت کردن در مقابل زورگویی‌ها و فشارهای اقتصادی آمریکا است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات