استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:

توجه ویژه به چهارمحال و بختیاری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی

اقبال عباسی گفت: بیش از 80 درصد زیرساخت های توسعه ای استان چهارمحال و بختیاری در چهل سال اخیر ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۰۵۰۲۱۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ بیست و یکمین جشنواره ملی تولیدات مراکز استانهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی با حضور  بیش از هزار نفر مدیران، هنرمندان، برنامه سازان و فعالان صدا و سیمای کشور در مجموعه آفتاب منطقه گردشگری چغاخور شهرستان بروجن آغاز بکار کرد.

اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری در این مراسم، با اشاره به خدمات ارائه شده به مردم این استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی،  گفت: طی پنج سال اخیر شش هزار و 700 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این استان انجام گرفته است.

وی با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی به مناطق محروم کشور، افزود: بیش از 80 درصد زیرساخت های توسعه ای این استان در چهل سال اخیر ایجاد شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه تصریح کرد: استان در سه حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعت، معدن، تجارت دارای ظرفیت های خوبی است که می تواند مسیر توسعه این منطقه را تسهیل کند.

عباسی، یادآور شد: استان چهارمحال و بختیاری 21 درصد تولیدات بادام، 10 درصد تولید شیر خشک نوزاد، پنج درصد تولید قارچ خوراکی و 13 درصد تولید ماهیان سرد آبی کشور را برعهده دارد.

وی، وفاداری مردم استان چهارمحال و بختیاری به آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: این استان دو هزار و 440 شهید، هفت هزار و 235 جانباز و 508 آزاده سرافزار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار