خبرهای داغ:

حجت الاسلام منفردی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بجنورد شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بجنورد با حضور بسیجیان و جمعی از مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۶۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بجنورد با حضور بسیجیان و جمعی از مسئولین برگزار شد.

سرهنگ فغانی فرمانده ناحیه بجنورد با اشاره به اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف گفت: مردم ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی در محضر روحانیت بوده اند و امروز هم این سنگر را خالی نخواهند کرد.


حجت الاسلام زحمت کش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: در حکمی که مقام معظم رهبری برای دفتر نمایندگی ولی فقیه جدید خود در سپاه در آخرین روزهای سال گذشته که حجت الاسلام حجت الاسلام حاجی صادقی را معرفی کردند سه مطالبه را مطرح کردند، تقویت معنویت در بسیج و سپاه ،بصیرت دینی ، ارتقاء روحیه جهادی و انقلابی و مطالبه دیگر که نمایندگی دارد ولایت مداری و ولایت پذیری در مجموعه بسیج و سپاه است.
وی گفت: در بحث بصیرت دینی باید سرباز خوبی برای رهبری و ولایت باشیم  و پاسدار خوبی در مسیر ولایت باشیم و بایستی مفهوم درستی از بحث بصیرت داشته باشیم .
زحمتکش افزود: امیرالمومنین در خطبه 151 تا 153 نهج البلاغه بحث بصیرت را به خوبی تبیین میکند انسانهایی از این فتنه بیرون می آیند که اهل بصیرت دینی باشند .
وی گفت: انسانهای بصیر سه ویژگی دارند ،هر چه را میشنوند به آن فکر و تعمق میکنند ، ظاهربین و سطحی نگر نیستند ، از گذشته و حوادث پیشین درس عبرت میگیرند.

زحمت کش از زحمات و تلاشهای حجت الاسلام غلامرضا یغموری قدردانی کرد و طی حکمی حجت الاسلام علی منفردی را به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بجنورد معرفی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها