خبرهای داغ:

درخشش کونگ‌فو کاران بسیجی خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی بجنورد از کسب ۲ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز توسط بسیجیان کونگ‌فو کار پایگاه شهیدچمران بجنورد در مسابقات قهرمانی کشور در اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۳۴۲۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵


به گزارش خبرگزاری بسیج؛ رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی بجنورد از کسب ۲ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز توسط بسیجیان کونگ‌فو کار پایگاه شهیدچمران بجنورد در مسابقات قهرمانی کشور در اصفهان خبر داد.
سعید کوهستانی بسیجی پایگاه شهید چمران در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در بجنورد اظهار کرد: مسابقات کونگ‌فو آزاد قهرمانی کشور در تاریخ ۲۷ تیرماه در چادگان اصفهان با حضور ۴۵۰ کونگ‌فو کار از ۲۳ استان آغاز و تا ۲۹ تیرماه به طول انجامید.
رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی بجنورد در ادامه افزود: این مسابقات در چهار رده سنی برگزار شد و خراسان شمالی با ۲۰ کونگ‌فو کار به مربیگری یحیی جعفر زاده و سرپرستی هادی زرین و حمایت ناحیه مقاومت بسیج بجنورد و همچنین شورا و دهیاری روستای علی‌آباد در این مسابقات حضور پیدا کرد.
وی در تشریح نتایج تیم خراسان شمالی گفت: علی کوهستانی و علیرضا الامانی بر سکوی اول ایستادند و صاحب گردن‌آویز طلا شدند، مهدی الهی مایوان، مهدی پسرکانلویی، محمدحسن حاتمی، پیمان رضایی و علی مطیع راد مدال نقره را برای استان به ارمغان آوردند و محمد خرمی مرادی، سعید رحمانی و متین علی‌آبادی نیز صاحب گردن‌آویز برنز شدند و بر سکوی سوم این دوره از مسابقات ایستادند و به‌این‌ترتیب خراسان شمالی با کسب ۲ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها