خبرهای داغ:
در نخستین روز از هفته خبرنگار صورت گرفت؛

ادای احترام خبرنگاران همدان به مقام شامخ شهیدان

در نخستین روز از گرمیداشت هفته خبرنگار خبرنگاران همدانی با حضور در گلزار شهدای همدان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۸۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

ادای احترام خبرنگاران همدان به مقام شامخ شهیدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در نخستین روز از گرمیداشت هفته خبرنگار، خبرنگاران همدان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

در این مراسم که معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان و جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند ضمن تجدید میثاقی دوباره با اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهیدان بر پاسداری از راه نورانی شهیدان سرفراز تاکید کردند.

همچنین در این مراسم معنوی اصحاب رسانه با اهدای گل و قرائت فاتحه ارادت قلبی خود را به شهدا نشان دادند.

سعید شاهرخی معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان، در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار، اظهار داشت: هفته خبرنگار ارج نهادن و قدرشناسی از رشادت‌ها و ایثار و تلاش‌های مجدانه اصحاب رسانه است.

وی ضمن پسندیده دانستن برنامه ادای احترام اصحاب رسانه به مقام شامخ شهدا عنوان کرد: با این حضور و تجدید پیمان ما عهد خود را با امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید و اظهار می‌کنیم که قلم و حرکت ما در راستای تحقق منویات شهدای گرانقدر است.

در ادامه درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: پیوند رسانه با مبنای خون سرخ شهادت یک ارزش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات