خبرنگاران همدان به مناسبت هفته خبرنگار از مسیر میدان قائم تا استخر عباس‌آباد را پیاده‌روی کردند.
کد خبر: ۹۰۴۲۴۰۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

همایش بزرگ پیاده‌روی خبرنگاران در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در آستانه روز خبرنگار همایش پیاده روی خانوادگی با حضور اصحاب رسانه استان همدان از مسیر میدان قائم تا استخر عباس آباد این شهر برگزار شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت: خبرنگاران می توانند با بیان واقعیت ها تاثیرگذار بوده و در جامعه نقش آفرین باشند.

حمیدرضا حاجی بابایی افزود: امروز جامعه ما از لحاظ اقتصادی مشکل دارد که قسمت عمده آن سوء مدیریتی و بخشی از آن نیز به مسایل خارجی مربوط می شود لذا همه باید برای حل این مشکل تعامل و همکاری کنند.

وی شفافیت را راهکار مهم برای حل مشکل اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: اعتماد سازی در جامعه حرف اول را می زند.

این نماینده مجلس گفت: خبرنگاران باید همه مسئولان را زیر ذره بین قرار دهند و هرگونه حرکت اشرافی و حرکتی که مردم را نادیده می گیرد را بیان کنند.

حاجی بابایی با بیان اینکه همه قوا باید برای رفع این مشکلات تلاش کنند اظهار داشت: وضعیتی که در حال حاضر وجود دارد در شان این مردم نیست.

دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه خبرنگاران چشم تیزبین جامعه و نظام هستند اضافه کرد: خبرنگاران با انعکاس واقعیت ها موجب توسعه استان و کشور می شوند.

امیر خجسته افزود: نشاط و پویایی جامعه و مردم در قلم خبرنگاران است و قلم خبرنگار در توسعه و اعتلای جامعه موثر است.

معاون امور عمرانی استاندار همدان نیز گفت: نظارت مستمر مردم به ویژه خبرنگاران بر عملکرد مسئولان در رشد و اعتلای جامعه تاثیر گذار است.

محمود رضا عراقی افزود: خبرنگاران از دوربینی به مسایل نگاه می کنند که مسئولان می بینند.

وی نقش شرکت سیاحتی علیصدر را در جذب گردشگران موثر خواند و افزود: این شرکت برنامه های متعددی برای معرفی همدان اجرا کرده است.

در این همایش پیاده روی حدود 300 نفر از خبرنگاران و خانواده های آنان شرکت کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات