خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان همدان با تاکید بر اینکه نگاه رسانه‌های همدان نگاه حرفه‌ای و تخصصی است، گفت: باید نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشت و به رسانه‌های این منطقه بیش از پیش اهمیت داد.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۸۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

نگاه رسانه‌های همدان نگاه حرفه‌ای و تخصصی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا درویش‌نژاد در نشست معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزرات فرهنگ و ارشا اسلامی با اصحاب رسانه استان همدان با اشاره به فعالیت رسانه‌های استان اظهار داشت: در همدان 116 رسانه فعال، سه روزنامه، 16 هفته‌نامه، 16 ماهنامه، 10 دوهفته‌نامه، دو نشریه دوماه‌نامه و15 فصل‌نامه، 69 رسانه چایی و 47 پایگاه خبری وجود دارد.

وی به پویایی رسانه‌های استان همدان اشاره و بیان کرد: از سال 1284 در همدان نشریه چاپ می‌شود که به نسبت جایگاه تاریخی همدان است و نشان از پویایی رسانه و جریان پویایی خبری استان دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان همدان با بیان اینکه در1385 با مصوبه مجلس شورای اسلامی، استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن انتخاب شده است، افزود: همدان بخش اصلی بنیاد تاریخ این سرزمین است که باید به تناسب این تاریخ همدان به همان نسبت باید فریختگان و هنرمندانش مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه رسانه‌های همدان نگاه حرفه‌ای و تخصصی است، یادآور شد: باید نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشت و به رسانه‌های این منطقه بیش از پیش اهمیت داد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات