خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

سردار سلیمانی مالک اشتر انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان همدان، سردار سلیمانی را مالک اشتر انقلاب دانست و گفت: ایشان نسبت به مقام ولایت و حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) همانند مالک اشتر برای حضرت علی(ع) است.
کد خبر: ۹۰۳۹۷۱۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

سردار سلیمانی مالک اشتر انقلاب است/ تعلقات شهدا تعلق عالی و برای رسیدن به خدا بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در مراسم اولین یادواره شهدای عملیات رمضان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و سردار سرلشکر شهید «همدانی» اظهار داشت: امروز دارالمومنین همدان، میزبان سردار بزرگ اسلام سردار «حاج قاسم سلیمانی» از دیار کریمان است. 

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی با تمام وجود ذوب در وجود اسلام شکوهمند شده است، گفت: این سردار بزرگ اسلام همواره در همه صحنه‌ها حاضر شده در راه دفاع از اسلام و ولایت و انقلاب خدمات شایسته انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی عنوان کرد: در وجود مبارک ایشان کبر و غرور هیچ جایگاهی ندارد.

وی خودسازی را اولین مرحله در رسیدن به مراتب بالای معنویت دانست و بیان کرد:  انسان با خودسازی به جایگاهی می‌رسد که همیشه مورد توجه بزرگان دین و ائمه(ع) قرار می‌گیرد.

محمدی، سردار سلیمانی را مالک اشتر انقلاب دانست و یادآور شد: ایشان نسبت به مقام ولایت و حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) همانند مالک اشتر برای حضرت علی(ع) است.

وی ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم همدان در استقبال از سردار سلیمانی و حضور در مراسم شهدا خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار و شهیدپرور همدان در مراسم شهید «همدانی» آنچنان حضور باشکوهی داشتند که رهبر فرمودند «همه همدان آمدند». 

انتهای پیام/

ارسال نظرات