خبرهای داغ:
با حضور کاروان زیر سایه خورشید؛

یادواره شهدای گمنام دشت میشان در همدان برگزار شد

یادواره شهدای گمنام دشت میشان با حضور کاروان زیر سایه خورشید در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۵۶۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

یادواره شهدای گمنام دشت میشان در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یادواره پنج شهید گمنام دشت میشان با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان، مسئولین سپاه ناحیه همدان، اعضای مجمع خادمین شهدا همدان و مردم شهیدپرور همدان در جوار شهدای گمنام دشت میشان برگزار شد.

این مراسم به همت مجمع خادمین شهدای همدان، بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در همدان در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برگزار شد.

خادمین کاروان رضوی که به مناسبت دهه کرامت در همدان حضور یافته در ادامه سفر خود در این مراسم حضور یافته و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام و توزیع بسته‌های متبرک حرم فضا را آکنده به عطر رضوی کردند.

در این مراسم صفدریان رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان همدان با گرامیداشت یادو خاطره شهدا ی والا مقام بر ضرورت پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت تاکید و بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا اقدامی مؤثر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی است.

در ادامه این مراسم خادمین حرم شمس الشموس با مدیحه‌سرایی و بیان کرامات امام رضا(ع) دل‌های عاشقان اهل بیت(ع) را راهی خراسان کرده و مردم با بوسه بر پرچم سبز رضوی، خاک پای شمس‌الشموس را توتیای چشم دل و جان کردند.

گفتنی است؛ دشت میشان در ارتفاعات الوند پنج شهید گمنام را در قلب خود جای داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار