خبرهای داغ:
هشتمین جشنواره مالک اشتر با حضور سردار سیف نماینده فرمانده کل سپاه از دبیرخانه اشراف و با تجلیل از 140 برگزیده در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۷۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

هشتمین جشنواره مالک اشتر در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هشتمین جشنواره مالک اشتر با حضور سردار سیف نماینده فرمانده کل سپاه از دبیرخانه اشراف، فرماندهی، جانشین فرمانده و مسئولین سپاه انصارالحسین(ع) همدان، مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و شهرستان‌ها، فرماندهان، مدیران و منتخبین هشتمین جشنواره مالک اشتر در مجتمع انصار همدان برگزار شد.

این جشنواره در سطح سپاه استان با هدف معرفی رده‌ها و سازمان‌های موفق در سال ۱۳۹۶ و به منظور معرفی الگوی سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی سایر رده‌ها، ایجاد وحدت رویه و نظام‌مند کردن انتخاب و معرفی رده‌های موفق‌تر و ترغیب در رفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریتی، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار سیف با تشریح فرمایشات اخیر امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) فرمانده معظم کل قوا در دیدار اخیر با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و برگزیدگان جشنواره مالک‌اشتر بر دلایل عدم جنگ و سازش در کشور اشاره کرد.

پس از ارائه گزارشی از اهداف و چگونگی برگزاری جشنواره و نحوه انتخاب برگزیدان با تبیین مؤلفه‌های اصلی توسط سرهنگ رضا محرابی مسئول دبیرخانه اشراف، سرهنگ حسن برزگر فرمانده سپاه ناحیه همدان به ارائه گزارش عملکرد سپاه ناحیه همدان به عنوان رده برتر جشنواره در سطح نواحی پرداخت.

در ادامه این مراسم سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اهداف و ماموریت های بسیج بر اجرای برنامه‌هایی در راستای اعتلای بسیج تاکید کرد.

ارائه گزارشی ازعملکرد پایگاه بسیج شهید یوسفی مهدیه همدان به عنوان پایگاه برتر در سال 96، اجرای گروه سرود و همخوانی تبیان و تجلیل از 140 برگزیده جشنواره از دیگر محورهای این مراسم بود.

در این مراسم نیز پیام سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران به هشتمین جشنوراه مالک اشتر توسط سردار سیف قرائت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات