خبرهای داغ:
با حضور سردار سلیمانی؛

یادواره شهدای عملیات رمضان و مرصاد در همدان برگزار شد

یادواره شهدای عملیات رمضان و مرصاد با حضور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در همدان برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۳۹۶۶۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

یادواره شهدای عملیات رمضان و مرصاد در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اولین یادواره شهدای عملیات رمضان و مرصاد و شهدای بمباران استان همدان و یادبود امیر سرلشگر شهید «عباس دوران» با حضور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران فرماندهان و مسئولین نظامی، انتظامی و سپاه انصارالحسین(ع)، مسئولین ارشد استانی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان و پیشکسوتان جهاد و شهادت و مردم دارالمومنین همدان برگزار شد .

این مراسم همزمان با سالروز عملیات رمضان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای مقابله با دشمنان و خنثی‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های شوم آنان با حضور پیکر مطهر دو شهید دوران دفاع مقدس که به تازگی توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در منطقه عملیاتی کوشک تفحص شده‌اند، برگزار شد.

در این مراسم سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به رشادت‌های رزمندگان استان همدان به ایراد سخن پرداخت.

همچنین در این مراسم ضمن تقدیر از خانواده شهدا و جانبازان از کتاب «رقص خاکریز» با موضوع نقش استان همدان در عملیات رمضان به نویسندگی «محسن صیفی‌کار» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در عملیات رمضان 3 گردان توسط سردار شهید «حاج حسین همدانی» از همدان به این عملیات اعزام شدند که مسئول محور سردار شهید «علیرضا حاجی بابایی»، جانشین سردار شهید «حبیب مظاهری» و فرماندهان گردان‌ها نیز شهید «محمد دلاوری» از تویسرکان و سردار «حاج جعفر مظاهری» و دکتر «جعفر علی‌ئی» بودند که تحت امر سردار «سلیمانی» در این عملیات شرکت داشتند که نهایتا در این عملیات 160 شهید تقدیم نظام و انقلاب شد که تاکنون بیش از 64 شهید مفقودالاثر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار