خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان فکر می‌کنند اگر تحریم‌ها را شدیدتر کنند، می‌توانند مقاومت مردم ایران را از بین ببرند و ایران را به پای معامله بیاورند اما همانند صدام دچار توهمات و اشتباه شده است.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۰۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶

دشمنان همانند صدام دچار توهمات و اشتباه شده‌اندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در یادواره شهدا گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد در گلزار شهدای نهاوند ضمن خیر مقدم به حاج میرزا سلگی و مردم ولایت مدار و مسئولین شهرستان نهاوند، اظهار داشت: یادواره شهدای عملیات مرصاد یادآوری شکست منافقان کوردل است.

وی افزود: بعد از پذیرفتن قطعنامه برای پایان دادن به جنگ تحمیلی صدام و اربابانش یک محاسبه غلطی کردند و گفتند با پذیرش قطعنامه توسط امام خمینی (ره) ایران به انتهای خط خود رسیده است و ما با یک عملیات غافلگیرانه می‌توانیم آنها را توسط منافقین شکست دهیم، اما در تنگه مرصاد منافقین کوردل به درک واصل شدند و به هدف شوم خود نرسیدند به همین علت بود که عملیات غرورآفرین مرصاد به وجود آمد.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: شبیه همان محاسبه غلطی که صدام انجام داده بود را امروز رئیس جمهور آمریکا انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: اینکه ایران برجام را پذیرفت آنها فکر می‌کنند اگر تحریم‌ها را شدیدتر کنند، می‌توانند مقاومت مردم ایران را از بین ببرند و ایران را به پای معامله بیاورند اما همانند صدام دچار توهمات و اشتباه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات