خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسيج فرهنگيان سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

جبهه انقلاب باید کمک کار آموزش پرورش باشد/ بسیج به هیچ‌کس و هیچ جناحی چک سفید امضا نمی‌دهد

مسئول سازمان بسيج فرهنگيان سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: جبهه انقلاب باید کمک کار آموزش و پرورش باشد و مشکلات و مسائلی را که آموزش و پرورش مبتلا به آن است را بررسی کند.
کد خبر: ۹۰۳۹۵۶۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

جبهه انقلاب باید کمک کار آموزش پرورش باشد/ بسیج به هیچ‌کس و هیچ جناحی چک سفید امضا نمی‌دهدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمد مولایی در نشست صميمي با جمعي از بسيجيان نخبه فرهنگي ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: با آمدن مدیرکل جدید به آموزش و پرورش یک ظرفیتی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه جبهه انقلاب باید عالمانه وارد میدان شود و مشکلات را به صورت کارشناسی بررسی کند، عنوان کرد: جبهه انقلاب باید کمک کار آموزش و پرورش باشد و مشکلات و مسائلی را که آموزش و پرورش مبتلا به آن است را بررسی کند.

مسئول سازمان بسيج فرهنگيان سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: بسیج نیز در کنار جبهه انقلاب ایستاده و باید برای کمک‌رسانی به مردم وارد شود.

وی با بیان اینکه بسیج همواره پای کار است و در این راستا باید گام بردارد، افزود: فضا، فضای کار است و کشور در شرایط حساسی قرار دارد که بسیج فرهنگیان باید کمک کننده باشد.

مولایی بیان کرد: مسئولان باید مشکلات آموزش و پرورش را پاسخ دهند و معیشت معلمان باید در دستور کار استان قرار بگیرد و از ظرفیت استان به معلمان باید خدمات بدهیم.

وی خاطر نشان کرد: بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست و به هیچ کس و هیچ جناحی چک سفید امضا نمی‌دهد.

در ادامه این نشست برخی از نخبگان فرهنگی به بیان آسیب‌ها و راهکارهایی برای حل مشکلات پرداختند.

نظارت بر برنامه‌ریزی‌های مسئولان، دستمایه شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای وزرا برای رأی آوری، اجرای خزنده سند ۲۰۳۰ از جمله حرف‌های نخبگان حاضر در جلسه بود.

همچنین نخبگان فرهنگی از اولویت نداشتن شورای آموزش و پرورش استان در برنامه‌های استان و حذف معاونت پرورشی در آموزش و پرورش انتقاد کردند.

ضرورت کارگروه‌های تخصصی برای صیانت از حوزه خانواده‌ها و کار جبهه‌ای و تشکیلاتی در حوزه پرورشی و مسئله معیشت فرهنگیان از دیگر موضوعات و مسائل مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات