خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان از رونمایی کتاب «راز نجابت چشم هایت» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۵۳۴۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳

کتاب «راز نجابت چشم‌هایت» در همدان رونمایی می‌شودعادل عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: ايثار و شهادت، به عنوان يك فرهنگ متعالی جزء عالي‌ترين مفاهيم الهي هستند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که ضرورت توجه به سیره شهدا یک راهبرد حقیقی برای ملت است، گفت: با عنایت به تاکیدات مقام عظمای ولایت به احیای سیره الهی شهدا در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب لازم دیدیم که در حد دایره فعالیت خود به این موضوع اهمیت ویژه داشته باشیم.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان تصریح کرد: این مهم در خصوص معلم شهید «سیدعلیرضا موسوی» به منصه ظهور رسید و کتابی با عنوان «راز نجابت چشم‌هایت» که سیره زندگی این شهید بزرگوار است تدوین و به چاپ رسید.

وی با بیان اینکه کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان در برنامه و چشم‌انداز خود تدوین و چاپ زندگی فرمانده معلم شهید «تقی بهمنی» را دارد، گفت: اگر رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها و از خود گذشتی ایثارگران بخوبي براي مردم تبیین شود بی‌شک بيشترين و بهترين نتايج را به همراه خوهد داشت .

عبدالملکی از رونمایی کتاب «راز نجابت چشم‌هایت» در همدان خبر داد و عنوان کرد: این مراسم امروز با سخنرانی سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان و با تجلیل از عوامل تدوین کتاب در محل تالار قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ شهید «سیدعلیرضا موسوی» در تاریخ 13 بهمن 45 در تهران چشم به جهان گشود. او تحصیلات خود را تا مقطع کاردانی تربیت معلم به اتمام رساند و دانشجوی رشته تربیت معلم بود که از طرف بسیج به جبهه اعزام شد و به عنوان رزمنده به ایفای نقش پرداخت، در نهایت در تاریخ 22 دی 65 در شهر خرمشهر بر اثر اصابت ترکش دشمن بعثی به فیض شهادت نائل آمد و اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای روستای یکن‌آباد آرام گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات