خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با اشاره به اینکه دشمن دراز مدت در نفوذ فرهنگی کار می کند، گفت: باید هوشیار باشیم و فرهنگیان به دور از سیاست زدگی در کنار هم با راهکارهای مثبت، دقیق و سرنوشت ساز در تربیت نسلی پویا و فعال و انقلابی کار کنند.
کد خبر: ۹۰۴۴۰۸۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

فرهنگیان به دور از سیاست زدگی در تربیت نسلی پویا و انقلابی کار کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمد ملایی در نشست هم اندیشی با فرهنگیان ناحیه دو همدان که با حضور سرگروه‌ها، مربیان، شورای قشر، شورای امربه معروف برگزار شد، اظهار داشت: شورای هم اندیشی باید در استان و شهرستان قوی عمل کند و حرف برای گفتن داشته باشد و جلساتی که برگزار می‌کند خروجی‌های مؤثر در تربیت و تعلیم نسل جوان ارائه دهد.

وی افزود: باید در این جلسات هوشمندانه عمل شود و بدانیم که از کجا شروع کنیم؟ اولویت‌ها چیست؟ و مشکلات را احصاء کنیم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان تصریح کرد: همه می‌دانیم که شرایط فعلی دستگاه تعلیم و تربیت ویژه است و باید به آن به صورت ویژه نگاه کرد.

وی با بیان اینکه ما در بحث مطالبه‌گری و بصیرت‌افزایی و روشنگری الزاماتی داریم، ادامه داد: باید ابتدا اوضاع و احوال آموزش و پرورش را در حوزه‌های مختلف رصد کنیم و وضع موجود را تحلیل و آسیب‌شناسی کنیم، سپس تصمیم‌گیری برای رسیدن به هدفی مطلوب را داشته باشیم.

ملایی با تأکید بر مطالبه‌گری عنوان کرد: وظیفه بسیج فرهنگیان است که از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب در آموزش و پرورش دفاع کند.

وی یادآور شد: تکلیف در آموزش و  پرورش روشن است، ما علاوه بر دستورات دینی و مذهبی فرمایشات مقام معظم رهبری را داریم که وظیفه ما را برای پیگیری و رصد مشخص می‌کند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان گفت: در آموزش و پرورش باید در خصوص بحث سند تحول بنیادین، معلمان پرورشی، مدارس غیرانتفاعی، دانشگاه فرهنگیان، معوقات معلمان، آسیب‌های اجتماعی، تجهیزات وغیره مطالبه‌گری شود.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان با کار کردن در عرصه نظام، انقلاب و ولایت باید تشکیلاتی کار کند، ادامه داد: باید کمیته‌هایی فعال با افراد فعال تشکیل شود.

ملایی تصریح کرد: هدف جبهه دشمن روشن است همه می‌دانیم که چه چیزهایی را در این کشور هدف قرار داده‌اند و می‌خواهند ما دین، امنیت، آسایش، اقتصاد مدرن، توانایی پیشرفت و... نداشته باشیم و به هر وسیله‌ای که می‌توانند از فضای مجازی تا حضور فیزیکی کار می‌کنند.

وی ابراز داشت: لازم است بسیج فرهنگیان در فضای مجازی و سلیبری در استان و شهرستان به صورت هماهنگ ورود و فعالیت کنند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با بیان اینکه باید یکپارچه‌سازی مردم و ایجاد وحدت در جامعه دولت را حمایت کنیم، تصریح کرد: باید همه در جبهه انقلاب باشیم چراکه با اتحاد و یک دلی می‌توان مشکلات موجود را حل کرد و این ظرفیت‌های موجود در کشور می‌تواند جبهه‌ای قوی و مستحکم در مقابل دشمن باشد.

وی اضافه کرد: بسیج فرهنگیان باید در حل مشکلات آموزش و پرورش یک پشتوانه فکری قوی باشد و این سازمان را حمایت کند، باید فکر واحدی در بدنه تمام تشکل‌های آموزش وپرورش ایجاد شود.

ملایی با اشاره به اینکه دشمن دراز مدت در نفوذ فرهنگی کار می کند، گفت: باید هوشیار باشیم چراکه معلمان همیشه الگوی رفتاری و کرداری برای جامعه بوده و هستند، فرهنگیان باید به دور از سیاست زدگی در کنار هم با راهکارهای مثبت، دقیق و سرنوشت ساز در تربیت نسلی پویا و فعال و انقلابی کار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات