خبرهای داغ:

آیین رونمایی از کتاب «راز نجابت چشم‌هایت» در همدان برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب «راز نجابت چشم‌هایت» با تجلیل از عوامل تدوین، تهیه و نشر این کتاب در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۴۰۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴

آیین رونمایی از کتاب «راز نجابت چشم‌هایت» در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیین رونمایی از کتاب زندگینامه شهید معظم «سیدعلیرضا موسوی» با عنوان «راز نجابت چشم‌هایت» شامگاه شنبه با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارااحسین(ع)، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان، فرمانده و اعضای شورای کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان، رئیس و معاون پرورشی اداره آموزش و پرروش ناحیه یک همدان، رئیس و اعضای شورای شهر همدان، خانواده شهید و جمعی از بسیجیان فرهنگی و کارکنان سپاه همدان در محل تالار قرآن شهر همدان برگزار شد.

این کتاب به همت کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ضرورت توجه به سیره شهدا به عنوان یک راهبرد حقیقی برای ملت، تدوین و به چاپ رسید.

در این مراسم  صدیقه مشکانی نویسنده کتاب به ارائه توضیحاتی در خصوص محتوای کتاب پرداخت و در ادامه معلم شهید «سیدعلیرضا موسوی» به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت.

همچنین در این مراسم سردار فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مقایسه ایثارگری جوانان دهه اول انقلاب با دهه چهارم پرداخت و ایثارگری جوانان دهه چهارم انقلاب را بی‌نظیر خواند.

در پایان این مراسم از افرادی که در تدوین، تهیه و نشر کتاب «راز نجابت چشم‌هایت»  تلاش کرده بودند نیز تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ شهید «سیدعلیرضا موسوی» در تاریخ 13 بهمن 45 در تهران چشم به جهان گشود. او تحصیلات خود را تا مقطع کاردانی تربیت معلم به اتمام رساند و دانشجوی رشته تربیت معلم بود که از طرف بسیج به جبهه اعزام شد و به عنوان رزمنده به ایفای مسوولان پرداخت، در نهایت در تاریخ 22 دی 65 در شهر خرمشهر بر اثر اصابت ترکش دشمن بعثی به فیض شهادت نائل آمد و اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای روستای یکن‌آباد آرام گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات