خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان گفت: متاسفانه سند تحول بنیادین فقط در حد شعار باقی مانده است، فرهنگیان باید این سند را مطالعه و مطالبات خود را بر اساس آن از مسئولین و وزارتخانه آموزش و پرورش بخواهند.
کد خبر: ۹۰۴۳۳۲۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱

سند تحول بنیادین فقط در حد شعار باقی مانده است/ جبهه انقلاب باید هوشمند عمل کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمد ملایی در دومین جلسه نخبگان فرهنگی ناحیه یک با اشاره به فرا رسیدن 40 سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به وضعیتی که کشور با آن روبرو است و اتفاقات فعلی و رسیدن به سن 40سالگی انقلاب هدف تمام دشمنان این کشور ایجاد ناامنی و اغتشاش در داخل کشور است.

وی با اشاره به همراهی عده‌ای از مسئولان با دشمنان افزود: در چنین شرایطی دوستان انقلابی نباید تعارف یا سکوت کنند، باید در میدان عمل وارد شده و هرآنچه که از دستشان برمی آید، انجام دهند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان تصریح کرد: این انقلاب با نثار خون‌ها و جانفشانی‌ها به نتیجه رسیده، بنابراین مسئولیت ما حفظ و حراست از آن است.

وی با بیان اینکه سنگرها و عرصه‌های مختلفی در پیش روی عزیزان انقلابی وجود دارد، گفت: متاسفانه برخی از مسئولین دغدغه کمتری نسبت به وضعیت کشور دارند.

ملایی با اشاره به اینکه سازمان بسیج فرهنگیان باید یک نگاه متفاوت در فرهنگیان ایجاد کند، بیان داشت: نیروهای انقلابی و ارزشی با کار انقلابی و تشکیلاتی باید نهایت فعالیت را داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید شروع برنامه‌ها عملیاتی، برنامه محور و با دستورالعمل باشد، عنوان کرد: باید جدی به مسائل آموزش و پرورش توجه شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با اشاره به اینکه فرهنگیان در بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی مردم با وضع کنونی نقش بسزایی دارند، ابراز داشت: دغدغه‌های مقام معظم رهبری باید برای مردم تبیین شود.

* اگر جریان سازی نکنیم سیلی خواهیم خورد

وی با بیان اینکه باید به مردم از سند2030 و تاثیرات آن بر فرزندانشان و نسل جوان آگاهی داده شود، ادامه داد: متاسفانه سند تحول بنیادین فقط در حد شعار باقی مانده است، فرهنگیان باید این سند را مطالعه و مطالبات خود را بر اساس آن از مسئولین و وزارتخانه آموزش و پرورش بخواهند.

ملایی ابراز داشت: متاسفانه در آموزش و پرورش افرادی هستند که به راحتی به نظام، انقلاب، خون شهدا و ولایت و رهبری بی‌احترامی می‌کنند و آموزش و پرورش از آنها حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: باید برای رضای خدا قدم برداریم، اگر جریان سازی نکنیم سیلی خواهیم خورد بنابراین جبهه انقلاب باید هوشمند عمل کند، در جایی همراهی کند، جایی که لازم است تذکر دهد و در صورت لزوم نقد کند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش باید از حالت سیاسی خارج شود، گفت: بسیج نباید کار را بدون کارشناسی انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه اگر لیبرال حاکم شوند مطمئن باشید آموزش و پرورش در حال احتضار، خواهد مرد، افزود: از نخبگان و کارشناسان درخواست می‌کنیم در تمام ابعاد آموزش و پرورش کار، کارشناسی شود.

مولایی تأکید کرد: نباید مدیران ارزشی و با تجربه به راحتی جابه جا شوند، بلکه مدیران ارزشی باید حمایت شوند.

* بسیج فرهنگیان باید مطالبه‌گری کند

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: ما در جنگ اقتصادی هستیم و این بزرگ‌ترین خطر است، طرف مقابل کاملاً آماده و فعال پیش می‌رود اما ما هنوز فکر می‌کنیم همه چیز آرام است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان اظهار داشت: ما در عرصه بسیج فرهنگیان باید بسیار فعال حضور داشته باشیم و تشکل‌ها را رونق دهیم.

وی با بیان اینکه مطالبات باید بر اساس اطلاعات کامل در حوزه کار مورد نظر باشند، ادامه داد: بحث مطالبه‌گری در آموزش و پرورش این است که تحقیق درست و واقع بینانه از آموزش و پرورش داشته باشیم، بحث سند تحول باید مطالعه شود و بعد مطالبات را بر اساس آن از مسئولین داشته باشیم.

ملایی عنوان کرد: این جلسه‌ها باید به تیم‌های هدفمند و کمیسیون‌ها و کمیته‌هایی که به مسائل ورود کنند در جبهه‌ای هدفمند و منسجم و تبدیل شوند در فضای مجازی سخت کارشود.

وی با اشاره به اینکه باید به مردم هشدار دهیم و ضمن آگاه‌سازی و از مسئولین مطالبه‌گری کنیم، یادآور شد: فرهنگیان همیشه الگو بوده‌اند بنابراین باید در آگاه‌سازی مردم به خصوص دانش‌آموزان کار کنند و وارد شوند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با بیان اینکه در همه کارها باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در دستور کار قرار دهیم، ابراز داشت: بسیج فرهنگیان باید مطالبه‌گری کند و این مطالبه‌گری باید بر اساس آگاهی و اطلاعات کامل در حوزه مورد نظر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات