فرمانده منطقه چهارم ثارالله نیروی دریایی سپاه عسلویه:

نیروی دریایی سپاه بر تمام پهنه آب‌های خلیج فارس اشراف دارد/هدف آمریکا غارت نفت است

فرمانده منطقه چهارم ثارالله نیروی دریایی سپاه عسلویه گفت: اگر امریکا بخواهد در حوزه خلیج‌فارس تحریکی انجام دهد، نه تنها آن از خلیج‌فارس بیرون می‌کنیم بلکه آن‌ها را تا بندر‌های امریکا تعقیب می‌کنیم.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۰۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

نیروی دریایی سپاه بر تمام پهنه آب‌های خلیج فارس اشراف دارد/هدف آمریکا غارت نفت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار دریادار دوم پاسدار منصور روانکار در حاشیه حضور خدام در ناو سفیر دو در آب‌های نیلگونخلیج‌فارس ، ضمن تقدیر از حضور سفیران حرم مطهرحضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) در عسلویه اظهار داشت: منطقه چهارم ثارالله یکی از مناطق مهم برای نیرو‌های مسلح است، زیرا در حوزه استحفاظی منطقه لانه قلدر‌های عالم است.

فرمانده منطقه چهارم ثارالله نیروی دریایی سپاه در عسلویه گفت: پایگاه دریایی آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش در کشور بحرین قرار دارد و مراکز کنترل و فرماندهی آن‌ها در آن کشور مستقر هستند.

وی بیان کرد:چاه‌های مجموعه عظیم پارس جنوبی به‌عنوان پایتخت اقتصادی کشور و تأسیسات عظیم نفتی و پتروشیمی در عسلویه قرار دارد.

سردار دریادار روانکار خاطرنشان کرد: کنترل، حفاظت و حراست این منطقه خیلی مهم و استراتژیک خلیج‌فارس بر عهده منطقه چهارم ثارالله قرار دارد.

وی افزود: فضای امروز منطقه خلیج‌فارس فضایی ویژه‌ای است و زبان قادر به بیان آن نیست، ولی افتخار می‌کنیم ما در زیر سایه و چتر امامت و ولایت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) در این منطقه خدمت می‌کنیم.

فرمانده منطقه چهارم ثارالله نیروی دریایی سپاه در عسلویه حضور خدام رضوی در این منطقه را مایه افتخار دانست و تصریح کرد: مفتخریم که فرمانده مجموعه نیرو‌های مسلح و نیروی دریایی سپاه تحت ضحامت رهبر معظم انقلاب اسلامی است و حضور خدام رضوی در این منطقه فضای معنوی قابل توجهی ایجاد کرد تا کارکنان این منطقه در اجرای مأموریت خود مصمم‌تر شوند.

سردار روانکار با بیان اینکه امریکایی‌ها از نام سپاه در هراس هستند گفت: امریکایی سپاه را کامل می‌شناسند و می‌دانند که سپاه متکی به سلاح و تجهیزات نیست بلکه سلاح و تجهیزات یک عامل است.

وی بیان کرد: اراده مردان پولادی پاسداران که نشعت گرفته از معنویت و اعتقاد قلبی است در حوزه خلیج‌فارس حضور دارند و مأموریت خود را به‌خوبی انجام می‌دهند.

فرمانده منطقه چهارم ثارالله نیروی دریایی سپاه در عسلویه، توان سپاه و مجموعه نیرو‌های مسلح را بر اعتقاد معنوی دانست و گفت: به کشور‌های حوزه خلیج‌فارس توصیه می‌کنم امریکایی هیچ‌وقت دلسوز مسلمانان منطقه نیست.

هدف آمریکا غارت نفت است

وی افزود: امریکا سه هدف کلان را در منطقه دنبال می‌کند که مهم‌ترین واصلی‌ترین آن حفظ رژیم صهیونیستی در منطقه است دومین هدف آن‌ها غارت نفت منطقه است.

روانکار تأکید کرد: امریکا از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور‌های مسلمان استفاده می‌کند ما با کشور‌های منطقه سر دشمنی نداریم گرچه حکام این کشور‌ها در اشتباه هستند که با امریکایی‌ها دوستی برقرار می‌کنند و این به ضرر مردم منطقه است.

فرمانده منطقه چهارم ثارالله نیروی دریایی سپاه در عسلویه افزود: ایران اسلامی مانند عراق، افغانستان، لبنان، سوریه و یمن نیست بلکه ایران یک کشور مقتدر، تاریخی و کشوری است که بر قلوب مسلمان و مردم عالم نفوذ دارد مردم دنیا امروز ایران را تحسین می‌کنند.

سخنان ترامپ خنده‌دار است

وی افزود: سخنان تهدیدآمیز ترامپ برای ما و کسانی که قدرت ایران را درک می‌کنند خنده‌دار است و سخنانش وی نسنجیده و تخیلی است و بر اساس کارشناسی سخن نمی‌گوید.

روانکار تصریح کرد: رئیس‌جمهور امریکا بداند سپاه پاسداران و جمهوری اسلامی شعار نمی‌دهد و سخنی که می‌گویید به آن عمل می‌کند که این مهم نشعت گرفته از توانمندی آن‌ها است و امروز این قدرت در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

فرمانده منطقه چهارم ثارالله نیروی دریایی سپاه عسلویه با اشاره به اینکه تمام تحرکات بیگانگان در خلیج فارس رصد می‌شود گفت: نیروی دریایی سپاه بر تمام پهنه آب‌های خلیج فارس اشراف دارد.

وی تاکید کرد: اگر امریکا بخواهد در حوزه خلیج‌فارس تحریکی انجام دهد ما امریکا را نه‌تن‌ها از خلیج‌فارس بیرون می‌کنیم بلکه آن‌ها را تا بندر‌های امریکا تعقیب می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات