فرمانده سپاه عسلویه:

منافقین و داعش دو روی سکه اسلام آمریکایی هستند

بوشهر - فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه گفت: منافقین و داعش دو روی سکه اسلام آمریکایی هستند.
کد خبر: ۹۰۳۹۶۲۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۵

منافقین و داعش دو روی سکه اسلام آمریکایی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ مهدی حسن‌زاده عصر چهارشنبه در جمع بسیجیان عسلویه با گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز عملیات غرورانگیز مرصاد اظهار داشت: منافقین و داعش دو روی سکه اسلام آمریکایی در مقابله با اسلام ناب و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: در سوم مردادماه ۱۳۶۷ چند روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط جمهوری اسلامی ایران، منافقین قصد داشتند طی عملیاتی موسوم به «فروغ جاویدانـ و با شعار از «مهران تا تهران» به خیال شوم خود موجبات نابودی انقلاب و فروپاشی نظام اسلامی را فراهم آورند.

حسن‌زاده ادامه داد: رزمندگان اسلام در پنجم مردادماه در عملیاتی متقابل با نام «مرصاد» عناصر منفور و پلید گروهک نفاق را در تنگه پاتاق (مرصاد) در نزدیکی کرمانشاه در کمین خود گرفتار و با وارد ساختن ضربات مهلک و مرگبار، نه تنها غروبی جاویدان برای منافقین بلکه یک عبرت بزرگ تاریخی را برای بدخواهان ملت ایران رقم زدند.

وی گفت: منافقین که با خدعه و فریب درصدد نفوذ و خیانت در ساختار نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی بودند با هوشمندی ودرایت حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران اسلامی در دست‌یابی به اهداف شوم خود ناکام ماندند به گونه‌ای که با حذف بنی صدر از صحنه‌ی مدیریت و قدرت، برای انتقام از انقلاب اسلامی و مردم انقلابی، بیدار و با بصیرت تیغ به روی جمهوری اسلامی ایران کشیدند و تاکنون بیش از ۱۷ هزار تن از آحاد ملت و شخصیت‌های مرجع و تأثیرگذار کشور را ترور و قربانی مطامع شیطانی خود ساختند.

فرمانده سپاه عسلویه با برشماری ابعاد و زوایای جنایت و خیانت منافقین کوردل علیه نظام اسلامی و ملت ایران اسلامی به ویژه در همراهی و همدستی با صدام و ارتش بعثی عراق در دوران جنگ تحمیلی ۸ ساله گفت: آنچه از بررسی رویکردها و رفتارهای سازمان منافقین برمی‌آید بیانگر این حقیقت است که منافقین در چارچوب راهبرد نرم آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و عربی آن به مثابه پیاده نظام و ارتش نیابتی عمل کرده اند و جنایت‌های آنان در دهه ۶۰ گویای این حقیقت است که به مراتب جنایتکارتر و وحشی تر از گروهک‌های تکفیری صهیونیستی داعش عمل کرده، چرا که آنها به طور آشکارا اوج سبوعیت و خشونت را در اقدامات تروریستی علیه هموطنان خود به کار برده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات مرصاد با رمز مقدس یا صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در پنجم مردادماه سال ۱۳۶۷ برای مقابله با خیانت منافقین و مزدوران استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیسم بین الملل و بازپس‌گیری مناطق اشغال شده در خطوط جبهه میانی جنگ با فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پشتیبانی هوانیروز مقتدر ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.

وی گفت: این عملیات طی دو مرحله با در هم کوبیدن منافقین و ضدانقلاب و متلاشی نمودن یگان‌های نظامی آنان و وارد آوردن تلفات سنگین با صدها کشته و مجروح، بر آن خودفروختگان منفور، پیروزی بزرگ فرزندان امام خمینی (رحمة الله علیه) رقم زده شد و این شکست، سرافکندگی کاخ سفید و رسوایی نظام سلطه، صهیونیسم و حامیان صدام و منافقین را آشکار و در معرض قضاوت جهانیان قرار داد.

حسن‌زاده ادامه داد: نیروهای مردمی از عوامل اصلی شکست منافقین در عملیات مرصاد و گروهک تکفیری-صهیونیستی داعش در جنگ تروریستی علیه ملت عراق بودند.

وی افزود: الگوی استفاده از نیروهای مردمی در مقابله با منافقین و داعش و دیگر مزدوران استکبار جهانی بهترین شیوه‌ای است که جمهوری اسلامی ایران و عراق در مقابله با تهاجم این دو گروهک خطرناک تروریستی به کار گرفتند و بسیج مردمی این دو کشور بساط منافقین تروریست در ایران و تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی در عر اق را درهم پیچیدند.

وی با پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدرعملیات مرصاد تاکید کرد: تبیین انحرافات عقیدتی و بازخوانی چرایی و چگونگی پیدایش منافقین و داعش و نقاط مشترک فکری و مشابهت‌های رفتاری آنان برای نسل های امروز و فردای انقلاب اسلامی و منطقه ضروری است.

فرمانده سپاه عسلویه گفت: تبیین اهداف نظام سلطه و استکبار جهانی در تولید و حمایت از تروریسم دولتی در ابعاد مختلف آن و تشریح سیاهه جنایت منافقین که خسارت‌های سنگین و جبران ناپذیری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران تحمیل کرده‌اند، می‌تواند چهره واقعی و سیاه منافقین را معرفی کرده و نقشه شوم دشمنان اسلام در ایجاد غفلت و انحراف در نگاه به این گروهک تروریستی جنایتکار و بفرموده رهبرمعظم انقلاب امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی)"عوض کردن جای جلاد و شهید را با شکست و رسوایی مواجه سازد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار