منطقه دوم نیروی دریایی سپاه؛

اهتزاز پرچم آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بر عرشه ناوچه شهید سلمی

پرچم آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بر عرشه ناوچه شهید سلمی در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه به اهتزار درآمد.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۵۷
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در آخرین روز حضور خدام آستان ملائک پاسبان رضوی در استان بوشهر  آنان با حضور در ناوچه شهید سلمی (ناصر) در ناوتیپ موشک‌انداز 210 تندر در منطقه دوم نیرو دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بوشهر پرچم آستان مقدس هشتمین امام شیعیان را بر عرشه ناوچه شهید سلمی به اهتزار درآوردند.
 در این آیین دریادار دوم پاسدار رمضان زیراهی گفت: از خداوند می خواهیم با تقویت اتحاد و وحدت بین همه مسلمانان و طول عمر و عزت رهبر انقلاب اسلامی روزبه‌روز بر عظمت انقلاب اسلامی بیافزاید.
 قائدی دبیر یازدهمین جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر هم گفت: امسال خدام حرم امام رضا (ع) در سه تیم چهارنفری به مناطق مختلف  استان سفر کردند  و بیش از 300 برنامه فرهنگی با حضور آنان در سطح استان بوشهر برگزار شد.
سرتیم کاروان خدام حرم رضوی در استان بوشهر هم گفت: از برنامه‌های مهم خدام حرم امام رضا (ع) حضور در مناطق محروم و دورافتاده بوده که با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شدند. 

هادی غلامی بابیان این‌که استان بوشهر، کشور و حتی دوستداران انقلاب اسلامی  به شهید بزرگی مانند سردار شهید نادر مهدوی افتخار می‌کنند افزود: شهید نادر مهدوی افتخار جهان اسلام است که ابهت امریکا را در خلیج‌فارس در هم شکست.
امروز خدام حرم رضوی استان بوشهر را به مقصد مشهد مقدس ترک کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر

ارسال نظرات