خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی:

بسیج خط شکن است/ حضور بسیجیان در هیچ عرصه ای نباید خالی باشد

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه ایران اسلامی با عمل به آرمان های بزرگ انقلاب ابهت دشمنان بزرگ را شکست، گفت: تدابیر اتخاذ شده امام راحل برای عظمت ایران اسلامی امروز در حال محقق شدن است.
کد خبر: ۹۰۳۸۵۶۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه  در دومین جشنواره مالک اشتر سپاه شیروان گفت: ما توانسته ایم با عمل به آرمان های انقلاب اسلامی، ابهت دشمنان بزرگ را بشکنیم  بطوری که تدابیر امام راحل امروز در حال تحقق است و نقاط استراتژیک در تصرف رزمندگان است.

مرتضوی با بیان اینکه نقاط راهبردی در تصرف رزمندگان است اظهار داشت: دشمن به دنبال شکستن وحدت مسلمانان است اما، بعد از گذشت چهار سال از ائتلاف غربی عربی موفق به اجرای نقشه های خود در یمن نشدند.

وی تاکید کرد: روزگاری برای ورود ایران به مجامع بین المللی مانع می گذاشتند اما امروز کسی که از مجامع خارج می شود آمریکاست و اینها بخاطر انقلاب ماست.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بر توانمندی داخلی در راستای تولید تاکید کرد و گفت: تمام ظرفیت ها باید پای کار باشند تا شاهد فقر، نداری و بیکاری و ضعف مدیریت نباشیم.

سردار مرتضوی با بیان اینکه  پیشرفت انقلاب در داخل کشور هم پای پیشرفت انقلاب در خارج از کشور نیست، گفت: امروز به بخاطر بعضی از کاستی ها و سوء مدیریت ها کار جلو نمی رود.

وی با بیان اینکه نقش مردم در همه پیروزی ها ممتاز و برجسته است، تاکید کرد: کسانی باید کشور را مدیریت کنند که توان ادای حق مطلب را داشته باشند تا شان مردم حفظ شود.

سردار مرتضوی افزود: بسیجیان ما خط شکن هستند و حضور بسیج در هیچ عرصه ای نباید خالی باشد.

در این جشنواره از خانواده شهید جواد ترقی و جمعی از فرماندهان برتر بسیج و معاونت های برتر تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها